KSIĄŻKA
Marketing w działalności gospodarczej [KSIĄŻKA]

5899

Wysyłamy w 72h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Przedmioty zawodowe
Autor Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski
Okładka broszurowa
Opis Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą rynku, przestrzeganiem przepisów prawa dotyczących działalności marketingowej, podejmowaniem decyzji handlowych na podstawie analiz statystycznych oraz opracowywaniem planu marketingowego. Wiedza teoretyczna wsparta jest licznymi przykładami i ćwiczeniami wskazującymi sposoby praktycznego jej wykorzystania.
EAN 9788302136085
Dział KSIĄŻKA
Autor Halina Szulce, Magdalena Florek, Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski
Rok wydania 2013
Wydawca WSIP
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 17x24 cm
Długość (razem z opakowaniem) 240
Wysokość (razem z opakowaniem) 10
Szerokość (razem z opakowaniem) 165