KSIĄŻKA
Marketing W Gastronomii - Józef Sala [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Józef Sala
Ilość stron 228
Okładka broszurowa
Opis Gastronomia jako ogniwo sfery uslug pelni wazne funkcje gospodarcze i spoleczne. Dostarczajac wysoko przetworzone produkty zywnosciowe, moze sie przyczyniac do unowoczesnienia spozycia oraz korzystnie wplywac na poziom zycia ludnosci. Ksiazka stanowi calosciowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii. Autor omowil w niej: ÂE pojecie i role gastronomii w gospodarce rynkowej, ÂE istote i specyfike marketingu w gastronomii, ÂE usluge gastronomiczna jako produkt, ÂE strategie produktu w gastronomii indywidualnej i systemowej, ÂE dystrybucje uslug gastronomicznych, ÂE ksztaltowanie cen w gastronomii, ÂE promocje uslug gastronomicznych, ÂE uslugi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie, ÂE uslugi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjnosci produktu w hotelarstwie. Ksiazka jest adresowana do studentow kierunkow ekonomicznych oraz sluchaczy szkol o profilu turystycznym. Dostarcza niezbednej wiedzy osobom zatrudnionym w biznesie restauracyjno-hotelarskim.
EAN 9788320819533
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2011-12-08
Tytuł oryginalny Marketing W Gastronomii
ISBN 978-83-208-1953-3
Autor Józef Sala
Rok wydania 2011
Wydawca PWE
Ilość stron 228
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23,5 cm