KSIĄŻKA
Marketing według Teda Levitta [KSIĄŻKA]
Kategoria | Marketing |
Seria | VIP |
Autor | Theodore Levitt |
Ilość stron | 336 |
Okładka | twarda |
Opis |
Ponadczasowa klasyka marketingu
Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi. Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.
Jeśli nie myślisz o kliencie, to znaczy, że wcale nie myślisz |
EAN | 9788324609062 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2008-05-09 |
Tytuł oryginalny | Ted Levitt on Marketing (Harvard Business Review Facebook) |
ISBN | 978-83-246-0906-2 |
Seria | VIP |
Autor | Theodore Levitt |
Tłumaczenie | Anna Kanclerz |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 336 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |