KSIĄŻKA
Metafora W Marketingu - Gerald Zaltman, Lindsay Zaltman [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Poradniki branżowe i zawodowe | Marketing |
Autor | Gerald Zaltman, Lindsay Zaltman, Gerald Zaltman, Lindsay Zaltman |
Okładka | całopapierowa, twarda |
Ilość stron | 212 |
Opis |
Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań
Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.
"Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomsky'ego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów".
/Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu /
"Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia - w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach". Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu. |
EAN | 9788375103182 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-10-05 |
Tytuł oryginalny | Metafora W Marketingu (twarda) |
ISBN | 978-83-7510-318-2 |
Autor | Gerald Zaltman, Lindsay Zaltman, Gerald Zaltman, Lindsay Zaltman |
Tłumaczenie | Jacek Środa |
Rok wydania | 2010 |
Wydawca | Rebis |
Okładka | całopapierowa, twarda |
Ilość stron | 212 |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 150 x 225 mm, 15 x 22,5 cm |
Długość (razem z opakowaniem) | 230 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 17 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 155 |
Poradniki branżowe i zawodowe
Książki