KSIĄŻKA
Metafora W Marketingu - Gerald Zaltman, Lindsay Zaltman [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Poradniki branżowe i zawodowe | Marketing
Autor Gerald Zaltman, Lindsay Zaltman, Gerald Zaltman, Lindsay Zaltman
Okładka całopapierowa, twarda
Ilość stron 212
Opis Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu. "Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomsky'ego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów". /Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu / "Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia - w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach".
Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.
EAN 9788375103182
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-10-05
Tytuł oryginalny Metafora W Marketingu (twarda)
ISBN 978-83-7510-318-2
Autor Gerald Zaltman, Lindsay Zaltman, Gerald Zaltman, Lindsay Zaltman
Tłumaczenie Jacek Środa
Rok wydania 2010
Wydawca Rebis
Okładka całopapierowa, twarda
Ilość stron 212
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 150 x 225 mm, 15 x 22,5 cm
Długość (razem z opakowaniem) 230
Wysokość (razem z opakowaniem) 17
Szerokość (razem z opakowaniem) 155