Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    KSIĄŻKA
    MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II [KSIĄŻKA]

    Artykuł niedostępny

    Powiadom gdy będzie dostępny

    Kategoria Aplikacje biurowe | Oprogramowanie biurowe
    Autor Maria Sokół, Sergiusz Flanczewski, Roland Zimek
    Ilość stron 1424 (600+824)
    Okładka twarda
    Opis

    MS Office XP/2003 PL -- cała firma na Twoim biurku

    MS Office w wersji XP oraz 2003 PL jest znacznie lepszy niż jego poprzednicy. Znajdziesz tu bardziej przejrzystego Excela, w którym poprowadzisz księgowość i rejestrację czasu pracy. W nowym Wordzie przygotujesz e-ankietę i estetyczną wizytówkę i będziesz łatwiej operować obiektami rysunkowymi. PowerPoint ożywi każdą Twoją prezentację i sformatuje tekst tak, jak chcesz. A nowy Outlook to już nie tylko skrzynka pocztowa, ale też sprawny organizator Twojego czasu pracy.

    Myślisz "Prezentacja" i PowerPoint daje Ci gotowy projekt. Zamiast dzwonić do księgowej, sięgasz po Excela. Na pytanie "Czy mam jutro czas?" odpowiada Ci Outlook. A pisma przygotowuje Twój redaktor Word. Poznaj bliżej swoich nowych pracowników. Dowiedz się, jak wydawać im polecenia i zapytaj, co jeszcze mogą dla Ciebie zrobić. Opanuj obsługę pakietu MS Office XP/2003 PL.

    Excel:

    • dokumenty księgowe: rejestr należności i zobowiązań, faktury VAT, rozliczenia dewizowe,
    • rozliczanie wyników sprzedaży i kosztów paliwa,
    • tworzenie cenników i ofert,
    • bardziej i mniej znane funkcje Excela.

    Word:

    • korzystanie z gotowych wzorów umów o pracę, zlecenia i o dzieło,
    • gotowe szablony: wizytówka, zaproszenie, naklejka samoprzylepna,
    • indywidualizowanie listów wysyłanych do wielu osób: korespondencja seryjna,

    PowerPoint:

    • animacje i obiekty rysunkowe w prezentacji,
    • gotowe tła i rozkłady tekstu na slajdach,
    • sposoby wyświetlania prezentacji,

    Outlook:

    • ustawianie kont pocztowych,
    • organizowanie czasu pracy: kalendarz i przypomnienia o ważnych terminach,
    • opracowanie graficzne wiadomości: papeterie, kolory, czcionki, podpisy.

    Dlaczego warto się przestawić na nową wersję MS Office?
    Nawet duże firmy rozwiązują większość problemów finansowych w Excelu. Korzystając z Worda XP/2003 PL, nie będziesz musiał płacić za projektowanie firmówek. Dobrze przygotowanej prezentacji w PowerPoincie pozazdroszczą Ci nawet profesjonalni graficy komputerowi. A systematycznie prowadzony Outlook nie pozwoli Ci zapomnieć o ważnych sprawach. Nie myśl więcej o czasach, kiedy komputer był maszyną do pisania i kiedy musiałeś wyrywać sobie włosy z głowy, aby zmusić go do współpracy.

    • Twórz dokumenty z elementami grafiki: plikami WordArt, autokształtami i znakami wodnymi
    • Buduj w Wordzie bazy kontaktów i automatycznie adresuj koperty i pisma
    • Wprowadź system obsługi pism wchodzących i wychodzących
    • Opracowuj animowane, dźwiękowe i dobrze rozplanowane prezentacje na slajdach
    • Włączaj do prezentacji zdjęcia, schematy i rysunki
    • Sprawnie korzystaj z książki adresowej Outlooka,
    • Planuj w Outlooku zadania dla siebie i współpracowników,
    • Poznaj bliżej formuły i funkcje Excela,
    • Przygotuj system korespondujących ze sobą dokumentów rozliczeniowych.

    MS Office XP/2003 PL -- cała firma na Twoim biurku

    MS Office w wersji XP oraz 2003 PL jest znacznie lepszy niż jego poprzednicy. Znajdziesz tu bardziej przejrzystego Excela, w którym poprowadzisz księgowość i rejestrację czasu pracy. W nowym Wordzie przygotujesz e-ankietę i estetyczną wizytówkę i będziesz łatwiej operować obiektami rysunkowymi. PowerPoint ożywi każdą Twoją prezentację i sformatuje tekst tak, jak chcesz. A nowy Outlook to już nie tylko skrzynka pocztowa, ale też sprawny organizator Twojego czasu pracy.

    Myślisz "Prezentacja" i PowerPoint daje Ci gotowy projekt. Zamiast dzwonić do księgowej, sięgasz po Excela. Na pytanie "Czy mam jutro czas?" odpowiada Ci Outlook. A pisma przygotowuje Twój redaktor Word. Poznaj bliżej swoich nowych pracowników. Dowiedz się, jak wydawać im polecenia i zapytaj, co jeszcze mogą dla Ciebie zrobić. Opanuj obsługę pakietu MS Office XP/2003 PL.

    Excel:

    • dokumenty księgowe: rejestr należności i zobowiązań, faktury VAT, rozliczenia dewizowe,
    • rozliczanie wyników sprzedaży i kosztów paliwa,
    • tworzenie cenników i ofert,
    • bardziej i mniej znane funkcje Excela.

    Word:

    • korzystanie z gotowych wzorów umów o pracę, zlecenia i o dzieło,
    • gotowe szablony: wizytówka, zaproszenie, naklejka samoprzylepna,
    • indywidualizowanie listów wysyłanych do wielu osób: korespondencja seryjna,

    PowerPoint:

    • animacje i obiekty rysunkowe w prezentacji,
    • gotowe tła i rozkłady tekstu na slajdach,
    • sposoby wyświetlania prezentacji,

    Outlook:

    • ustawianie kont pocztowych,
    • organizowanie czasu pracy: kalendarz i przypomnienia o ważnych terminach,
    • opracowanie graficzne wiadomości: papeterie, kolory, czcionki, podpisy.

    Dlaczego warto się przestawić na nową wersję MS Office?
    Nawet duże firmy rozwiązują większość problemów finansowych w Excelu. Korzystając z Worda XP/2003 PL, nie będziesz musiał płacić za projektowanie firmówek. Dobrze przygotowanej prezentacji w PowerPoincie pozazdroszczą Ci nawet profesjonalni graficy komputerowi. A systematycznie prowadzony Outlook nie pozwoli Ci zapomnieć o ważnych sprawach. Nie myśl więcej o czasach, kiedy komputer był maszyną do pisania i kiedy musiałeś wyrywać sobie włosy z głowy, aby zmusić go do współpracy.

    • Twórz dokumenty z elementami grafiki: plikami WordArt, autokształtami i znakami wodnymi
    • Buduj w Wordzie bazy kontaktów i automatycznie adresuj koperty i pisma
    • Wprowadź system obsługi pism wchodzących i wychodzących
    • Opracowuj animowane, dźwiękowe i dobrze rozplanowane prezentacje na slajdach
    • Włączaj do prezentacji zdjęcia, schematy i rysunki
    • Sprawnie korzystaj z książki adresowej Outlooka,
    • Planuj w Outlooku zadania dla siebie i współpracowników,
    • Poznaj bliżej formuły i funkcje Excela,
    • Przygotuj system korespondujących ze sobą dokumentów rozliczeniowych.
    EAN 9788324605422
    Dział KSIĄŻKA
    Data premiery 2006-08-18
    ISBN 83-246-0542-8
    Autor Maria Sokół, Sergiusz Flanczewski, Roland Zimek
    Wydawca Helion
    Ilość stron 1424 (600+824)
    Okładka twarda
    Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
    Wymiary B5
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent HELION S.A. ul. KOŚCIUSZKI 1C, 44-100 Gliwice, Polska [email protected], 322309863