CD (AUDIOBOOK)
Największe Wpadki Rekinów Biznesu 2 Cz.1 (twarda) - Matt Haig [AUDIOBOOK] [CD-MP3]

2099

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Poradniki, hobby
Autor Matt Haig
Okładka twarda
Opis Świetnie napisana, zabawna, choć pewnie nie dla wszystkich, książka przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Microsoft, McDonald s, Sony, Pepsi czy British Airways. Autor podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, znanego producenta żywności dla dzieci, na przypadki znalezienia w ich produktach dla niemowląt kawałków szkła, mimo że sporo milusińskich się pokaleczyło), zgrzyty kulturowe (firmy motoryzacyjne nie zwracające uwagi na znaczenia nazw aut w innych językach: Chevy Nova wprowadzony na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że "nova" po hiszpańsku oznacza "nie jedzie"; Mitsubishi Pajero w Hiszpanii, gdzie "pajero" w lokalnym slangu to "onanista").
Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych. Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty.Wiele firm kieruj
EAN 9788360339398
Dział CD (AUDIOBOOK)
Data premiery 2008-06-12
Tytuł oryginalny Największe Wpadki Rekinów Biznesu 2 Cz.1 (twarda), Porażki marek
ISBN 978-83-60339-39-8
Autor Matt Haig
Rok wydania 2008, 2007
Wydawca Bellona
Format zapisu MP3
Okładka twarda
Opakowanie ecopack
Liczba nośników [1xCD]
Wymiary 14,5 x 20,5 cm, 250x320 mm
Szerokość (razem z opakowaniem) 146
Długość (razem z opakowaniem) 206
Wysokość (razem z opakowaniem) 6