CD (AUDIOBOOK)
Największe Wpadki Rekinów Biznesu Cz.III Porażki Public Relations (twarda) - Matt Haig [AUDIOBOOK] [CD-MP3]

2099

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Poradniki, hobby
Autor Matt Haig
Okładka twarda
Opis Świetnie napisana, zabawna, choć pewnie nie dla wszystkich, książka przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Microsoft, McDonald s, Sony, Pepsi czy British Airways. Autor podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, znanego producenta żywności dla dzieci, na przypadki znalezienia w ich produktach dla niemowląt kawałków szkła, mimo że sporo milusińskich się pokaleczyło), zgrzyty kulturowe (firmy motoryzacyjne nie zwracające uwagi na znaczenia nazw aut w innych językach: Chevy Nova wprowadzony na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że "nova" po hiszpańsku oznacza "nie jedzie"; Mitsubishi Pajero w Hiszpanii, gdzie "pajero" w lokalnym slangu to "onanista").
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu Porażki marek przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, takich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reyn
EAN 9788360339473
Dział CD (AUDIOBOOK)
Data premiery 2009-02-17
Tytuł oryginalny Największe Wpadki Rekinów Biznesu Cz.III Porażki Public Relations (twarda), Porażki marek - cz. 3 Porażki public relations
ISBN 978-83-60339-47-3
Autor Matt Haig
Rok wydania 2009
Wydawca Bellona
Format zapisu MP3
Okładka twarda
Liczba nośników [1xCD]
Wymiary 14,5 x 20,5 cm, 250x320 mm
Szerokość (razem z opakowaniem) 146
Wysokość (razem z opakowaniem) 6
Długość (razem z opakowaniem) 206