CD (AUDIOBOOK)
Największe Wpadki Rekinów Biznesu Cz.III Porażki Public Relations (twarda) - Matt Haig [AUDIOBOOK] [CD-MP3]
2099
Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni
Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria | Poradniki, hobby |
Autor | Matt Haig |
Okładka | twarda |
Opis |
Świetnie napisana, zabawna, choć pewnie nie dla wszystkich, książka przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Microsoft, McDonald s, Sony, Pepsi czy British Airways. Autor podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, znanego producenta żywności dla dzieci, na przypadki znalezienia w ich produktach dla niemowląt kawałków szkła, mimo że sporo milusińskich się pokaleczyło), zgrzyty kulturowe (firmy motoryzacyjne nie zwracające uwagi na znaczenia nazw aut w innych językach: Chevy Nova wprowadzony na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że "nova" po hiszpańsku oznacza "nie jedzie"; Mitsubishi Pajero w Hiszpanii, gdzie "pajero" w lokalnym slangu to "onanista"). Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu Porażki marek przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, takich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reyn |
EAN | 9788360339473 |
Dział | CD (AUDIOBOOK) |
Data premiery | 2009-02-17 |
Tytuł oryginalny | Największe Wpadki Rekinów Biznesu Cz.III Porażki Public Relations (twarda), Porażki marek - cz. 3 Porażki public relations |
ISBN | 978-83-60339-47-3 |
Autor | Matt Haig |
Rok wydania | 2009 |
Wydawca | Bellona |
Format zapisu | MP3 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xCD] |
Wymiary | 14,5 x 20,5 cm, 250x320 mm |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 146 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 6 |
Długość (razem z opakowaniem) | 206 |
Matt Haig
Pozostałe
Audiobooki