KSIĄŻKA
Największe Wpadki Rekinów Biznesu Cz.IV Zmęczone Marki (twarda) - Hatt Haig, Marek Porażki [AUDIOBOOK] [CD]

1299

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Matt Haig, Hatt Haig, Marek Porażki
Okładka twarda
Opis W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne wpadki rekinów biznesu! żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje sie prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's mialy jutro zniknac. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wyglada już na bardzo zmeczone, a wiele odnoszacych niegdyś sukcesy padlo.Czesto ambasadorami marek są stojący za nimi ludzie. Jesli postepuja niezgodnie z prawem lub zostana przylapani na braku odpowiedzialnosci to szybko dochodzi do kryzysu. Taka wielka wpadka czlowieka na skale swiatowa byl skandal z firmami Enron i Arthur Andersen. Kryzys, a nastepnie upadek nie zostaly spowodowane przez zly produkt, ale przez niegodziwosc i korupcje ludzi ze szczytów wladzy firm. W czesci 4 przedstawiamy wiele przykladów zmeczonych marek i wpadek, które spowodowali zarzadzajacy nimi menedżerowie.
Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's miały jutro zniknąć. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego s
EAN 9788360339480
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-05-26
Tytuł oryginalny Największe Wpadki Rekinów Biznesu Cz.IV Zmęczone Marki (twarda), Porażki marek - cz. 4 Zmęczenie marek
ISBN 978-83-60339-48-0
Autor Matt Haig, Hatt Haig, Marek Porażki
Rok wydania 2009
Wydawca Bellona
Okładka twarda
Opakowanie ecopack
Liczba nośników [1xCD]
Wymiary 14,5 x 20,5 cm, 250x320 mm
Szerokość (razem z opakowaniem) 146
Długość (razem z opakowaniem) 206
Wysokość (razem z opakowaniem) 6