KSIĄŻKA
Największe Wpadki Rekinów Biznesu Cz.IV Zmęczone Marki (twarda) - Hatt Haig, Marek Porażki [AUDIOBOOK] [CD]
1299
Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni
Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne |
Autor | Matt Haig, Hatt Haig, Marek Porażki |
Okładka | twarda |
Opis |
W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne wpadki rekinów biznesu! żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje sie prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's mialy jutro zniknac. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wyglada już na bardzo zmeczone, a wiele odnoszacych niegdyś sukcesy padlo.Czesto ambasadorami marek są stojący za nimi ludzie. Jesli postepuja niezgodnie z prawem lub zostana przylapani na braku odpowiedzialnosci to szybko dochodzi do kryzysu. Taka wielka wpadka czlowieka na skale swiatowa byl skandal z firmami Enron i Arthur Andersen. Kryzys, a nastepnie upadek nie zostaly spowodowane przez zly produkt, ale przez niegodziwosc i korupcje ludzi ze szczytów wladzy firm. W czesci 4 przedstawiamy wiele przykladów zmeczonych marek i wpadek, które spowodowali zarzadzajacy nimi menedżerowie. Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's miały jutro zniknąć. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego s |
EAN | 9788360339480 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2009-05-26 |
Tytuł oryginalny | Największe Wpadki Rekinów Biznesu Cz.IV Zmęczone Marki (twarda), Porażki marek - cz. 4 Zmęczenie marek |
ISBN | 978-83-60339-48-0 |
Autor | Matt Haig, Hatt Haig, Marek Porażki |
Rok wydania | 2009 |
Wydawca | Bellona |
Okładka | twarda |
Opakowanie | ecopack |
Liczba nośników | [1xCD] |
Wymiary | 14,5 x 20,5 cm, 250x320 mm |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 146 |
Długość (razem z opakowaniem) | 206 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 6 |
Biznes - opracowania ogólne
Książki