KSIĄŻKA
Naucz się nauczania. Praktyczne wykorzystanie osiągnięć neurobiologii - Barbara Oakley PhD, Beth Rogowsky EdD, Terrence J. Sejnowski PhD [KSIĄŻKA]

4899

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Pozostałe
Autor Barbara Oakley PhD, Beth Rogowsky EdD, Terrence J. Sejnowski PhD
Ilość stron 320
Okładka miękka
Opis

Nauczanie bywa traktowane jak powołanie. Młodzi nauczyciele rozpoczynają pracę w szkole z myślą, że zmienią świat na lepsze. Szybko się okazuje, że mimo ogromnego poświęcenia i wielkiego wysiłku pożądane sukcesy nie przychodzą. Większość nauczycieli chce wykonywać swoją pracę jak najlepiej, często jednak powielają stare schematy i nauczają tak, jak sami byli uczeni, albo tak, jak im się wydaje, że należy uczyć. Niestety, te sposoby często nie zaspokajają potrzeb edukacyjnych wspĂłłczesnych uczniĂłw.Â

Dzięki badaniom neurobiologĂłw i psychologĂłw poznawczych dziś dużo lepiej rozumiemy, jak działa mĂłzg, gdy się uczymy. Ta książka została napisana z myślą o osobach, ktĂłre chcą efektywnie uczyć, stosując osiągnięcia neurobiologii w praktyce. Dokładnie omĂłwiono tu procesy zachodzące podczas zapamiętywania i czynniki, ktĂłre mają największy wpływ na to, by było ono skuteczne. Przedstawiono techniki umożliwiające przywoływanie wiedzy u uczniĂłw, a także przedyskutowano, w jaki sposĂłb nauczyciel może pomĂłc uczniom w szybszym utrwalaniu koncepcji w pamięci długotrwałej, aby mogli myśleć i działać bardziej kreatywnie. Materiał zawarty w poradniku został zaprezentowany w sposĂłb zrozumiały i atrakcyjny, dzięki czemu jest łatwo przyswajalny nawet dla osĂłb nieobeznanych z działaniem mĂłzgu!

Dowiedz się, jak:

  • stosować w nauczaniu wiedzę o procesach zachodzących w mĂłzgu
  • rozrĂłżnić przyswajanie wiedzy deklaratywnej i proceduralnej
  • pomagać uczniom w trwałym zapamiętywaniu materiałuÂ
  • radzić sobie z prokrastynacją uczniĂłw i budować dobre nawyki
  • sprawić, aby klasa stała się dobrze funkcjonującą grupą
  • utrzymać motywację uczniĂłw, rĂłwnież podczas zajęć online

Chcesz dobrze uczyć? Zrozum, jak działa mĂłzg Twojego ucznia!

EAN 9788328394438
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2023-02-22
Tytuł oryginalny Uncommon Sense Teaching: Practical Insights in Brain Science to Help Students Learn
ISBN 978-83-283-9443-8
Autor Barbara Oakley PhD, Beth Rogowsky EdD, Terrence J. Sejnowski PhD
Ilość stron 320
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 140x208