KSIĄŻKA
Naucz się nauczania. Praktyczne wykorzystanie osiągnięć neurobiologii - Barbara Oakley PhD, Beth Rogowsky EdD, Terrence J. Sejnowski PhD [KSIĄŻKA]

5199

Wysyłamy w 72h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Kurier 24h 1499
Kategoria Pozostałe
Autor Barbara Oakley PhD, Beth Rogowsky EdD, Terrence J. Sejnowski PhD
Ilość stron 320
Okładka miękka
Opis

Nauczanie bywa traktowane jak powołanie. Młodzi nauczyciele rozpoczynają pracę w szkole z myślą, że zmienią świat na lepsze. Szybko się okazuje, że mimo ogromnego poświęcenia i wielkiego wysiłku pożądane sukcesy nie przychodzą. Większość nauczycieli chce wykonywać swoją pracę jak najlepiej, często jednak powielają stare schematy i nauczają tak, jak sami byli uczeni, albo tak, jak im się wydaje, że należy uczyć. Niestety, te sposoby często nie zaspokajają potrzeb edukacyjnych wspĂłłczesnych uczniĂłw.Â

Dzięki badaniom neurobiologĂłw i psychologĂłw poznawczych dziś dużo lepiej rozumiemy, jak działa mĂłzg, gdy się uczymy. Ta książka została napisana z myślą o osobach, ktĂłre chcą efektywnie uczyć, stosując osiągnięcia neurobiologii w praktyce. Dokładnie omĂłwiono tu procesy zachodzące podczas zapamiętywania i czynniki, ktĂłre mają największy wpływ na to, by było ono skuteczne. Przedstawiono techniki umożliwiające przywoływanie wiedzy u uczniĂłw, a także przedyskutowano, w jaki sposĂłb nauczyciel może pomĂłc uczniom w szybszym utrwalaniu koncepcji w pamięci długotrwałej, aby mogli myśleć i działać bardziej kreatywnie. Materiał zawarty w poradniku został zaprezentowany w sposĂłb zrozumiały i atrakcyjny, dzięki czemu jest łatwo przyswajalny nawet dla osĂłb nieobeznanych z działaniem mĂłzgu!

Dowiedz się, jak:

  • stosować w nauczaniu wiedzę o procesach zachodzących w mĂłzgu
  • rozrĂłżnić przyswajanie wiedzy deklaratywnej i proceduralnej
  • pomagać uczniom w trwałym zapamiętywaniu materiałuÂ
  • radzić sobie z prokrastynacją uczniĂłw i budować dobre nawyki
  • sprawić, aby klasa stała się dobrze funkcjonującą grupą
  • utrzymać motywację uczniĂłw, rĂłwnież podczas zajęć online

Chcesz dobrze uczyć? Zrozum, jak działa mĂłzg Twojego ucznia!

EAN 9788328394438
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2023-02-22
Tytuł oryginalny Uncommon Sense Teaching: Practical Insights in Brain Science to Help Students Learn
ISBN 978-83-283-9443-8
Autor Barbara Oakley PhD, Beth Rogowsky EdD, Terrence J. Sejnowski PhD
Ilość stron 320
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 140x208