KSIĄŻKA
Nauka programowania z Minecraftem. Programowanie dla dzieci - Richardson Craig [KSIĄŻKA]
6799
Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni
Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria | Łamigłówki, zagadki i gry |
Cykl | Minecraft |
Autor | Richardson Craig |
Ilość stron | 350 |
Okładka | miękka |
Opis | Dla dzieci od 10 lat i ich rodziców Blokowe wprowadzenie do programowania Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy kiedyś udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę? Zbudowaliście pałac w mgnieniu oka? Zaprojektowaliście własną, zmieniającą kolory podłogę do tańca disco? W książce Nauk programowania z Minecraftem zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona, bezpłatnego języka używanego przez miliony zawodowców i początkujących programistów! Zaczynamy od krótkich, prostych lekcji Pythona, a następnie wykorzystujemy nasze nowe umiejętności do modyfikowania Minecrafta, aby osiągać natychmiastowe i robiące wrażenie wyniki. Nauczycie się, jak dostosowywać Minecraft, aby tworzyć mini-gry, kopiować całe budynki i zamieniać nieciekawe bloczki w złoto. Nauczycie się także pisać programy, które: - Zabiorą was na wycieczkę po świecie Minecrafta dzięki automatycznej teleportacji - Na pstryknięcie palca tworzą ogromne pomniki, piramidy, lasy i inne rzeczy! - Tworzą sekretne przejścia, które otwierają się, gdy włączymy ukryty przełącznik - Tworzą straszne miasto duchów, które znika i się pojawia w innym miejscu - Pokazują dokładnie miejsce, gdzie trzeba kopać, aby znaleźć rzadkie bloki - Rzucają urok, aby kaskada kwiatów (lub dynamit, jeśli macie odwagę!) podążała za każdym naszym ruchem - Wyrządzają szkody poprzez podstępne pułapki z lawy i klątwy, które powodują wielkie powodzie Nie zależnie od tego, czy jesteś megafanem Minecrafta, czy nowicjuszem, ujrzysz Minecrafta w nowym świetle, ucząc się jednocześnie podstaw programowania. Oczywiście możesz spędzić cały dzień szukając cennych zasobów lub budując ręcznie swoje rezydencje, ale dzięki sile Pythona, to jest już przeszłość! O autorze Craig Richardson jest twórcą oprogramowania i nauczycielem Pythona. Pracował dla fundacji Raspberry Pi Foundation, uczył programowania w liceum oraz prowadził wiele warsztatów z programowania w języku Python w Minecrafcie. Kod z tej książki będzie działał w Windows 7 lub nowszej wersji systemu, w OS X 10.10 lub nowszym albo Raspberry Pi |
EAN | 9788301185589 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2016-02-25 |
ISBN | 978-83-01-18558-9 |
Cykl | Minecraft |
Autor | Richardson Craig |
Rok wydania | 2016 |
Ilość stron | 350 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 235 x 165 |
Minecraft
Łamigłówki, zagadki i gry
Książki