KSIĄŻKA
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu [KSIĄŻKA]
Kategoria | Marketing |
Seria | Exclusive |
Autor | Harry Beckwith |
Ilość stron | 240 |
Okładka | twarda |
Opis |
Naucz się spełniać oczekiwania klienta
Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi -- produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku". Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.
|
EAN | 9788324603015 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-04-24 |
Tytuł oryginalny | The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing |
ISBN | 83-246-0301-8 |
Seria | Exclusive |
Autor | Harry Beckwith |
Tłumaczenie | Aleksandra Podsiadlik |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 240 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |