KSIĄŻKA
Nowa Ekologia Mediów - Karol Jakubowicz [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Technika, przemysł - opracowania ogólne |
Powiązania | Wiosenna oferta książek akademickich |
Autor | Karol Jakubowicz |
Ilość stron | 328 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
W serii Akademickie warsztaty dziennikarskie ukazują się podręczniki akademickie, książki o charakterze monograficznym i warsztatowym, a także tłumaczenia ważnych zagranicznych publikacji z dziedziny mediów. Nowa wersja "grubej kreski" to przekonanie badaczy, że skoro tradycyjne media masowe schodzą ze sceny, warto zajmować się jedynie nowymi mediami, internetem oraz nowymi technologiami. Ale media jeszcze nie zginęły: podlegają "internetyzacji", ale też kolonizują ("mediatyzują") internet, okazując się niezbędnym dostawcą treści "internetowych". Nie przestaną być mediami nawet po ewentualnej migracji do sieci szerokopasmowych. Naiwne wizje całkowitej przemiany w systemie mediów i wzorach komunikowania masowego utrudniają działalność i przedsiębiorców, i twórców polityki publicznej. Dlatego autor poddaje szczegółowej analizie procesy konwergencji, mediamorfozy i remediacji, tworzące "nową ekologię mediów", a także prognozy przyszłości mediów i internetu. Zajmuje się też przyszłością dziennikarstwa i demokracji, które za sprawą nowych mediów (choć bynajmniej nie tylko) będą musiały przejść gruntowną metamorfozę. |
EAN | 9788375611144 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2011-11-15 |
Tytuł oryginalny | Nowa Ekologia Mediów |
ISBN | 978-83-7561-114-4 |
Autor | Karol Jakubowicz |
Rok wydania | 2011 |
Wydawca | Poltext |
Ilość stron | 328 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16,5 x 23,5 cm |
Karol Jakubowicz
Technika, przemysł - opracowania ogólne
Książki