Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    KSIĄŻKA
    Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych - Magdalena Szulc [KSIĄŻKA]

    Artykuł niedostępny

    Powiadom gdy będzie dostępny

    Kategoria Turystyka, rekreacja
    Autor Magdalena Szulc
    Ilość stron 214
    Okładka twarda
    Opis Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.
    EAN 9788323240341
    Dział KSIĄŻKA
    ISBN 9788323240341
    Autor Magdalena Szulc
    Wydanie 1
    Rok wydania 2022
    Język polski
    Ilość stron 214
    Okładka twarda
    Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
    Wymiary 17.0x24.5cm
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024