KSIĄŻKA
Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych - Magdalena Szulc [KSIĄŻKA]

4499

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Turystyka, rekreacja
Autor Magdalena Szulc
Ilość stron 214
Okładka twarda
Opis Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.
EAN 9788323240341
Dział KSIĄŻKA
ISBN 9788323240341
Autor Magdalena Szulc
Wydanie 1
Rok wydania 2022
Język polski
Ilość stron 214
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 17.0x24.5cm