KSIĄŻKA
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta? [KSIĄŻKA]
Kategoria | Marketing |
Seria | Exclusive |
Autor | Mark Joyner |
Ilość stron | 224 |
Okładka | miękka |
Opis |
Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży.
Są to oferty firm, które szybko zyskały klientów i z małych przedsiębiorstw przekształciły się w korporacje. Czyż nie są to propozycje nie do odrzucenia? Takie, na które ludzie odruchowo i bez wahania odpowiadają TAK? Dowiedz się, jak tworzyć takie właśnie oferty w swojej branży. Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing.
|
EAN | 9788324603978 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-11-13 |
Tytuł oryginalny | The Irresistible Offer: How to Sell Your Product or Service in 3 Seconds or Less |
ISBN | 83-246-0397-2 |
Seria | Exclusive |
Autor | Mark Joyner |
Tłumaczenie | Cezar Matkowski |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 224 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |