KSIĄŻKA
Perswazja. Perspektywa psychologiczna [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
| Kategoria | Psychologia języka i komunikacji |
| Seria | Psychologia |
| Autor | Melanie C Green, Timothy C. Brock |
| Ilość stron | 456 |
| Okładka | twarda |
| Opis |
Perswazja to potężna siła, którą można wykorzystać, aby odmienić miliony umysłów i serc. Jej celami są nasze postawy i opinie. Bez względu na to, czy mamy do czynienia z poglądami na temat polityka, polityki społecznej, organizacji, osoby czy produktu, potęga perswazji może nas nieodwracalnie zmienić. Czasami w sposób niezauważalny, niekiedy dramatycznie. Perswazja: perspektywa psychologiczna jest zbiorem tekstów zawierających podstawowe teorie związane z problematyką perswazji, w zajmujący sposób napisanych przez czołowych badaczy w tej dziedzinie. Podręcznik przedstawia najważniejsze poglądy w tym zakresie oraz najbardziej wpływowe, współczesne ośrodki podstawowych i stosowanych badań nad perswazją. Autorzy tego tomu prezentują najnowsze osiągnięcia i wyniki ostatnich badań w wielu rozmaitych dziedzinach, takich jak zdrowie, reklama, uprzedzenia, komunikacja polityczna, grupowe podejmowanie decyzji czy wpływ utworów narracyjnych. Obecne wydanie - poprawione i uzupełnione - uwzględnia najnowsze badania przeprowadzone w minionym dziesięcioleciu. Zawiera nowe rozdziały dotyczące uprzedzeń, perswazyjności utworów narracyjnych, mass mediów i perswazji politycznej, małych grup oraz reklamy. Niniejsza książka: • Zawiera aktualne omówienia podstawowych zagadnień, napisane przez wybitnych badaczy psychologii perswazji. • Jest najbardziej wyczerpującym i miarodajnym podręcznikiem poświęconym tej dziedzinie. • Jest napisana przystępnym językiem bez wysoce specjalistycznej terminologii. • Wzbogacają ją rysunki i fotografie ułatwiające studentom zrozumienie tekstu. • Uzupełnia ją słownik niezbędnych terminów technicznych. • Każdy rozdział kończy sie podsumowaniem oraz kompletną bibliografią, które pomogą studentom odnaleźć dalsze źródła dotyczące danego zagadnienia Książka ta jest doskonałym podręcznikiem dla studentów zajmujących się perswazją w kontekście rozmaitych dyscyplin naukowych (m.in. psychologii, marketingu, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, politologii). |
| EAN | |
| Dział | KSIĄŻKA |
| Data premiery | 2007-10-31 |
| ISBN | 978-83-233-2292-4 |
| Seria | Psychologia |
| Autor | Melanie C Green, Timothy C. Brock |
| Rok wydania | 2007 |
| Ilość stron | 456 |
| Okładka | twarda |
| Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
| Wymiary | B5 |
Bezpieczeństwo produktów
| Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024 |