KSIĄŻKA
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi [KSIĄŻKA]
Wysyłamy w 24h
Zamów w ciągu 4 godzin 13 minut,
a otrzymasz produkt już jutro!
Kategoria | Pozostałe |
Seria | VIP Harvard |
Autor | Michael Watkins |
Ilość stron | 264 |
Okładka | miękka |
Opis |
Prezydent jest oceniany po stu dniach, menedżer -- po dziewięćdziesięciu
Pierwsze 90 dni pracy to dla menedżera na nowym stanowisku wyjątkowo trudny okres. W tym czasie liderzy, niezależnie od stanowiska, jakie piastują, często podejmują nieprawidłowe decyzje. Nie mają wystarczających informacji o czekających ich wyzwaniach i nie wiedzą, co należy zrobić, aby sprostać oczekiwaniom otoczenia. Taka sytuacja skutecznie utrudnia im osiągnięcie założonych celów. Dlatego aby zyskać wiarygodność, muszą wygrać kilka małych "bitew" i w ten sposób ustanowić fundament długofalowego sukcesu. Książka "Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi" to zbiór strategii dla menedżerów obejmujących nowe stanowiska. Stosując je, szybko osiągniesz coś, co autor nazywa "progiem rentowności" -- punkt, w którym organizacja potrzebuje Ciebie tak samo, jak Ty potrzebujesz pracy. Dzięki nim nauczysz się oceniać sytuację i zdobywać wiedzę o organizacji. Szybko odkryjesz swoje mocne i słabe strony. Dowiesz się również, jak zbudować zespół pracowników i sieć doradców oraz jak uzyskać przewagę w kluczowych relacjach biznesowych.
Zmierz się z nowymi wyzwaniami bez obaw i odnoś sukcesy. |
EAN | 9788324601585 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-05-23 |
Tytuł oryginalny | The First 90 Days: Critical Success Strategies for New Leaders at All Levels |
ISBN | 83-246-0158-9 |
Seria | VIP Harvard |
Autor | Michael Watkins |
Tłumaczenie | Barbara Profaska, Monika Szczęsny |
Rok wydania | 2006 |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 264 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 140 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 15 |
Długość (razem z opakowaniem) | 210 |