KSIĄŻKA
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie - Maria Romanowska [KSIĄŻKA]

5299

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599

Zamów w ciągu 23 godzin 25 minut,
a otrzymasz produkt już pojutrze!

Sprawdź warunki
Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Maria Romanowska
Ilość stron 272
Okładka miękka
Opis W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania. Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, menedżerów, kadry kierowniczej w firmach.
EAN 9788320822762
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2016-12-29
ISBN 978-83-2028-2276-2
Autor Maria Romanowska
Rok wydania 2016
Wydanie 3
Ilość stron 272
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Szerokość (razem z opakowaniem) 160
Długość (razem z opakowaniem) 240
Wysokość (razem z opakowaniem) 15