KSIĄŻKA
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie [KSIĄŻKA]
Kategoria | Marketing |
Seria | Exclusive |
Autor | Al Ries, Laura Ries |
Ilość stron | 240 |
Okładka | twarda |
Opis |
Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach?
Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano, inne natomiast rozpoznawane są niemal na całym świecie. Dlaczego? Co powoduje, że jedne produkty znane są wszędzie, a inne znikają z rynku bez śladu. Klucz do sukcesu stanowi znajomość sztuki budowania marki, zwanej często brandingiem. Umiejętne stworzenie wizerunku produktu, znalezienie dla niego odpowiedniego segmentu na rynku i wykreowanie marki to trudne zadanie, ale jego prawidłowa realizacja gwarantuje sukces producenta. W książce "Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjnych produktów i przetrwania w biznesie" autorzy przedstawiają swoją teorię ewolucji marek porównując ją z teorią ewolucji organizmów żywych. Opierając się na teorii Darwina mówiącej, że nowe gatunki powstają na drodze dywergencji w obrębie gatunków istniejących, autorzy tworzą zarys skutecznej strategii tworzenia i wprowadzania na rynek skutecznej marki. Pokazują historię znanych marek wyjaśniając jednocześnie przyczyny ich sukcesu. Opisują sposoby zdobycia silnej pozycji na rynku i utrzymania jej pomimo zmian zachodzących w gospodarce.
Poznaj nową, uderzająco skuteczną strategię tworzenia innowacyjnych produktów i kreowania silnej marki. |
EAN | 9788373618282 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2005-05-17 |
Tytuł oryginalny | The Origin of Brands: Discover the Natural Laws of Product Innovation and Business Survival |
ISBN | 83-7361-828-7 |
Seria | Exclusive |
Autor | Al Ries, Laura Ries |
Tłumaczenie | Jarosław Dobrzański |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 240 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | B5 |