KSIĄŻKA
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Seria Exclusive
Autor Al Ries, Laura Ries
Ilość stron 240
Okładka twarda
Opis
Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach?
  • Zauważ podobieństwa pomiędzy ewolucją organizmów i ewolucją marek
  • Znajdź szansę na wykreowanie nowej marki
  • Wprowadź nowy produkt na rynek

Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano, inne natomiast rozpoznawane są niemal na całym świecie. Dlaczego? Co powoduje, że jedne produkty znane są wszędzie, a inne znikają z rynku bez śladu. Klucz do sukcesu stanowi znajomość sztuki budowania marki, zwanej często brandingiem. Umiejętne stworzenie wizerunku produktu, znalezienie dla niego odpowiedniego segmentu na rynku i wykreowanie marki to trudne zadanie, ale jego prawidłowa realizacja gwarantuje sukces producenta.

W książce "Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjnych produktów i przetrwania w biznesie" autorzy przedstawiają swoją teorię ewolucji marek porównując ją z teorią ewolucji organizmów żywych. Opierając się na teorii Darwina mówiącej, że nowe gatunki powstają na drodze dywergencji w obrębie gatunków istniejących, autorzy tworzą zarys skutecznej strategii tworzenia i wprowadzania na rynek skutecznej marki. Pokazują historię znanych marek wyjaśniając jednocześnie przyczyny ich sukcesu. Opisują sposoby zdobycia silnej pozycji na rynku i utrzymania jej pomimo zmian zachodzących w gospodarce.

  • Strategia dzielenia i podbijania rynku
  • Różnica pomiędzy stopniową przemianą a dywergencją
  • Produkty uniwersalne
  • Marki z branży nowoczesnych technologii i innych branż
  • Zasady przetrwania na rynku
  • Tworzenie kategorii dla produktów
  • Wprowadzenie marki na rynek

Poznaj nową, uderzająco skuteczną strategię tworzenia innowacyjnych produktów i kreowania silnej marki.

EAN 9788373618282
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2005-05-17
Tytuł oryginalny The Origin of Brands: Discover the Natural Laws of Product Innovation and Business Survival
ISBN 83-7361-828-7
Seria Exclusive
Autor Al Ries, Laura Ries
Tłumaczenie Jarosław Dobrzański
Wydawca OnePress
Ilość stron 240
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary B5