KSIĄŻKA
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego [KSIĄŻKA]
Kategoria | Marketing |
Seria | Exclusive |
Autor | David Balter, John Butman |
Ilość stron | 224 |
Okładka | twarda |
Opis |
Nadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy!Wszyscy rozmawiamy o produktach. Każdego dnia opowiadamy komuś o wyższości naszego samochodu (marki x) nad autem kuzyna (marki y), o smaku ulubionego piwa lub jakości usług firmy remontowej. W tym mechanizmie nie chodzi wcale o to, że mamy zamiar przekazywać komunikaty marketingowe, lecz o to, że lubimy snuć opowieści o tym, czego używamy -- historie oparte na własnych i cudzych doświadczeniach. To jest właśnie fenomen marketingu międzyludzkiego typu z ust do ust. Autorzy książki, opierając się na praktycznych doświadczeniach i dogłębnych analizach, pokazują, jakie procesy zachodzą w zupełnie nowych relacjach z klientami. Wskazują także, w jaki sposób można je wykorzystać. Udowadniają, że reklama z ust do ust ma największą siłę oddziaływania, gdy uprawiają ją zwykli ludzie. Nie eksperci, kreatorzy trendów czy liderzy opinii, ale znajomi z pracy lub bliscy. Przecież często właśnie sąsiad lub przyjaciel ma większy wpływ na naszą decyzję o obejrzeniu konkretnego filmu niż najlepszy krytyk.
|
EAN | 9788324605620 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-12-05 |
Tytuł oryginalny | Grapevine: The New Art of Word-of-Mouth Marketing |
ISBN | 83-246-0562-2 |
Seria | Exclusive |
Autor | David Balter, John Butman |
Tłumaczenie | Izabela Szybilska |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 224 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |