KSIĄŻKA
Polityka medialna a media elektroniczne - Karol Jakubowicz [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Karol Jakubowicz
Ilość stron 288
Okładka broszurowa
Opis Media elektroniczne są wszechobecne w naszym życiu i odgrywają w nim niezwykle znaczącą rolę. Zatem państwo i społeczeństwo powinny móc zapewnić, aby dobrze służyły one ludziom i zapobiegać szkodom, które mogą wyrządzić. W książce Polityka medialna a media elektroniczne Karol Jakubowicz dokonuje gruntowego przeglądu celów, form i metod projektowania i realizowania polityki medialnej w dziedzinie mediów elektronicznych, poczynając od radia, a na najnowszych technologiach cyfrowych kończąc. Jego zdaniem zdolność stworzenia i realizacji wszechstronnej i długofalowej polityki medialnej służącej interesowi publicznemu, niepodporządkowanej jedynie celom aktualnej ekipy rządowej, można uznać za jedno z kryteriów rozwoju i konsolidacji demokracji. Książka wypełnia lukę w naszej wiedzy na ten temat, dostarcza narzędzi do formułowania takiej właśnie polityki medialnej.
EAN 9788360807330
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-60807-33-0
Autor Karol Jakubowicz
Rok wydania 2008
Ilość stron 288
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.5x23.5 cm