KSIĄŻKA
Polski e-konsument - typologia, zachowania [KSIĄŻKA]
Kategoria | E-biznes | Marketing |
Seria | Exclusive |
Autor | Magdalena Jaciow, Robert Wolny |
Ilość stron | 192 |
Okładka | miękka |
Opis |
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług. Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta. Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów". Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem. Partner wydania: |
EAN | 9788324634026 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2011-09-15 |
ISBN | 978-83-246-3402-6 |
Seria | Exclusive |
Autor | Magdalena Jaciow, Robert Wolny |
Rok wydania | 2011 |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 192 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 180x235 |
Długość (razem z opakowaniem) | 235 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 180 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 11 |