KSIĄŻKA
Polski Outdoor Reklama W Przestrzeni Publicznej (twarda) - Elżbieta Dymna, Marcin Rutkiewicz [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Elżbieta Dymna, Marcin Rutkiewicz |
Ilość stron | 214 |
Okładka | twarda |
Opis |
Album zdjęć Elżbiety Dymnej i Marcina Rutkiewicza o reklamie zewnętrznej w Polsce. Od Autorów: "Każda grupa interesu ma własny sposób wyrażania opinii. Górnicy palą opony, pielęgniarki rozbijają miasteczka namiotowe, rolnicy wysypują zboże, żądający obwodnicy chodzą po pasach. Nasza grupa interesu składa się z architektów, urbanistów, grafików komputerowych, krytyków sztuki, ludzi pióra, designerów, filmowców, muzyków i generalnie wszystkich innych, dotkniętych nieszczęściem wrażliwości estetycznej.Drogą urzędową osiągnęliśmy już wszystko. Po naszej prezentacji w Sejmie, Nadzwyczajna Komisja Przyjazne Państwo wystosowała do premiera dezyderat, postulujący rozpoczęcie prac nad ustawą regulującą rynek reklamy zewnętrznej w Polsce. Dokument ten był oparty w całości o nasze postulaty w tej kwestii. Rząd odpowiedział wymijająco. Jedyną rzeczą, jaką nasza grupa interesu może teraz rzucić w Radę Ministrtów, jest ten album. |
EAN | 9788361594123 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2009-11-11 |
Tytuł oryginalny | Polski Outdoor Reklama W Przestrzeni Publicznej (twarda) |
ISBN | 978-83-61594-12-3 |
Autor | Elżbieta Dymna, Marcin Rutkiewicz |
Rok wydania | 2009 |
Wydawca | Klucze |
Ilość stron | 214 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 27 x 23 cm |
Pozostałe
Książki