KSIĄŻKA
Polski Outdoor Reklama W Przestrzeni Publicznej (twarda) - Elżbieta Dymna, Marcin Rutkiewicz [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Elżbieta Dymna, Marcin Rutkiewicz
Ilość stron 214
Okładka twarda
Opis Album zdjęć Elżbiety Dymnej i Marcina Rutkiewicza o reklamie zewnętrznej w Polsce.

Od Autorów:
"Każda grupa interesu ma własny sposób wyrażania opinii. Górnicy palą opony, pielęgniarki rozbijają miasteczka namiotowe, rolnicy wysypują zboże, żądający obwodnicy chodzą po pasach. Nasza grupa interesu składa się z architektów, urbanistów, grafików komputerowych, krytyków sztuki, ludzi pióra, designerów, filmowców, muzyków i generalnie wszystkich innych, dotkniętych nieszczęściem wrażliwości estetycznej.Drogą urzędową osiągnęliśmy już wszystko.
Po naszej prezentacji w Sejmie, Nadzwyczajna Komisja Przyjazne Państwo wystosowała do premiera dezyderat, postulujący rozpoczęcie prac nad ustawą regulującą rynek reklamy zewnętrznej w Polsce. Dokument ten był oparty w całości o nasze postulaty w tej kwestii. Rząd odpowiedział wymijająco. Jedyną rzeczą, jaką nasza grupa interesu może teraz rzucić w Radę Ministrtów, jest ten album.
EAN 9788361594123
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-11-11
Tytuł oryginalny Polski Outdoor Reklama W Przestrzeni Publicznej (twarda)
ISBN 978-83-61594-12-3
Autor Elżbieta Dymna, Marcin Rutkiewicz
Rok wydania 2009
Wydawca Klucze
Ilość stron 214
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 27 x 23 cm