Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    KSIĄŻKA
    Potęga informacji. Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej [KSIĄŻKA]

    Artykuł niedostępny

    Powiadom gdy będzie dostępny

    Kategoria E-biznes
    Seria Harvard VIP
    Autor Carl Shapiro, Hal R. Varian
    Ilość stron 368
    Okładka twarda
    Opis

    Pierwsza książka wyjaśniająca mechanizmy ekonomii sieciowej

    • Prawo sieci. Jak informacje stają się produktami i nabierają wartości?
    • Wyszukiwarki, e-booki i inne modele zysku w erze informacji
    • Jak państwowa polityka informacyjna wpływa na sferę biznesu?

    Kto zyskuje, a kto traci w realiach ekonomii sieciowej?
    Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym. Bazy danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją.

    Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji. Skorzystaj z ich doświadczenia i dowiedz się, jak:

    • "opakować" informację w usługi i produkty podnoszące jej wartość,
    • sprzedawać podobne wiadomości po różnych cenach,
    • zarabiać na wdrażaniu kolejnych wersji produktów informacyjnych,
    • zabezpieczać swoją własność intelektualną przed piractwem,
    • wprowadzać nowe standardy odcinające konkurencję od klientów,
    • przenieść silną markę do świata wirtualnego.

    Przełomowy bestseller wprost z Doliny Krzemowej,
    rekomendowany przez dyrektorów firm
    Intel, Novell Inc., Amazon.com oraz 3Com

    EAN 9788324601578
    Dział KSIĄŻKA
    Data premiery 2007-04-11
    Tytuł oryginalny Information Rules: A Strategic Guide to the Network Economy
    ISBN 83-246-0157-0
    Seria Harvard VIP
    Autor Carl Shapiro, Hal R. Varian
    Tłumaczenie Agnieszka Sobolewska, Katarzyna Masłowska, Cezar Matkowski
    Wydawca OnePress
    Ilość stron 368
    Okładka twarda
    Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
    Wymiary B5
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent HELION S.A. ul. KOŚCIUSZKI 1C, 44-100 Gliwice, Polska [email protected], 322309863