KSIĄŻKA
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów [KSIĄŻKA]
Kategoria | Marketing |
Seria | Exclusive |
Autor | Matthew W. Ragas, Bolivar J. Bueno |
Ilość stron | 216 |
Okładka | twarda |
Opis |
Niech klienci będą wyznawcami!
Wszyscy jesteśmy uzależnieni od marek. To one kształtują naszą tożsamość i są naszymi punktami oparcia. Oceniamy ludzi według tego, czym jeżdżą i co mają na sobie. Za markowe produkty często przepłacamy -- i to słono. Czasami sądzimy, że jesteśmy zbyt racjonalni i inteligentni, by dać się nabrać. Nic bardziej złudnego. Co ciekawe, markami najsilniejszymi nie zawsze są te największe. To dlatego, że kultową markę buduje się inaczej niż przez natarczywą reklamę... czyli jak? Odpowiedź na to pytanie -- popartą wieloletnimi badaniami autorów -- znajdziesz właśnie w tej książce. Autorzy udowadniają, że w naszych czasach marki zastępują ludziom wartości utracone wskutek rozwoju cywilizacji. Przybliżają historie rozwoju wybranych firm i produktów, a także omawiają metody, które doprowadziły do zbudowania dziewięciu najsilniejszych marek świata. Oto one:
Poznaj 7 niezawodnych zasad budowania kultowej marki!
|
EAN | 9788324603541 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2007-02-22 |
Tytuł oryginalny | The Power of Cult Branding: How 9 Magnetic Brands Turned Customers Into Loyal Followers |
ISBN | 83-246-0354-9 |
Seria | Exclusive |
Autor | Matthew W. Ragas, Bolivar J. Bueno |
Tłumaczenie | Agnieszka Czardybon |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 216 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |