KSIĄŻKA
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II [KSIĄŻKA]
Kategoria | Webmastering | E-biznes |
Seria | Autorytety informatyki |
Autor | Shari Thurow |
Ilość stron | 352 |
Okładka | miękka |
Opis |
Właściwe pozycjonowanie witryn i stron internetowych pod kątem wyszukiwarek jest kluczowe dla popularności naszej witryny wśród użytkowników, a co za tym idzie, ma wpływ na jej rentowność. Każdy użytkownik wpisujący konkretne hasło czy zapytanie do wyszukiwarki jest naszym potencjalnym klientem! Warto także pamiętać o tym, że przemyślana optymalizacja witryny, dokonana jeszcze przed nadaniem jej ostatecznego kształtu, oznacza ogromne oszczędności czasu i pieniędzy. Ponieważ miliony internautów dzięki wyszukiwarkom trafiają na różne witryny, musimy sprawić, aby nasza strona jakoś szczególnie się wyróżniała. Właśnie na tym polega dziś skuteczny marketing firmy. "Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych" to książka napisana dla wszystkich tych, którzy chcą tworzyć witryny internetowe spełniające zarówno oczekiwania użytkowników, jak i cele biznesowe. To idealny podręcznik dla projektantów witryn internetowych, programistów, webmasterów, ale też specjalistów od marketingu w internecie. Dzięki lekturze tej książki poznasz wiele skutecznych sposobów na osiąganie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarkach. Uzyskasz także praktyczne porady i cenne wskazówki ułatwiające projektowanie oraz budowanie witryn. Najważniejsze zagadnienia omówione w książce to:
Popularna i dochodowa - taka staje się witryna widoczna w internecie! |
EAN | 9788324615049 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2008-09-01 |
Tytuł oryginalny | Search Engine Visibility (2nd Edition) (Voices That Matter) |
ISBN | 978-83-246-1504-9 |
Seria | Autorytety informatyki |
Autor | Shari Thurow |
Tłumaczenie | Anna Trojan |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 352 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 170x230 |