Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    KSIĄŻKA
    Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II [KSIĄŻKA]

    Artykuł niedostępny

    Powiadom gdy będzie dostępny

    Kategoria E-biznes | Webmastering
    Seria Autorytety informatyki
    Autor Shari Thurow
    Ilość stron 352
    Okładka miękka
    Opis

    Właściwe pozycjonowanie witryn i stron internetowych pod kątem wyszukiwarek jest kluczowe dla popularności naszej witryny wśród użytkowników, a co za tym idzie, ma wpływ na jej rentowność. Każdy użytkownik wpisujący konkretne hasło czy zapytanie do wyszukiwarki jest naszym potencjalnym klientem! Warto także pamiętać o tym, że przemyślana optymalizacja witryny, dokonana jeszcze przed nadaniem jej ostatecznego kształtu, oznacza ogromne oszczędności czasu i pieniędzy. Ponieważ miliony internautów dzięki wyszukiwarkom trafiają na różne witryny, musimy sprawić, aby nasza strona jakoś szczególnie się wyróżniała. Właśnie na tym polega dziś skuteczny marketing firmy.

    "Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych" to książka napisana dla wszystkich tych, którzy chcą tworzyć witryny internetowe spełniające zarówno oczekiwania użytkowników, jak i cele biznesowe. To idealny podręcznik dla projektantów witryn internetowych, programistów, webmasterów, ale też specjalistów od marketingu w internecie. Dzięki lekturze tej książki poznasz wiele skutecznych sposobów na osiąganie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarkach. Uzyskasz także praktyczne porady i cenne wskazówki ułatwiające projektowanie oraz budowanie witryn. Najważniejsze zagadnienia omówione w książce to:

    • typy serwisów wyszukujących oraz sposób wyświetlania wyników wyszukiwania;
    • proces skutecznej optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek;
    • optymalizacja dokumentów nietekstowych (grafiki, plików audio oraz wideo);
    • zgłaszanie witryn do wyszukiwarek i katalogów.

    Popularna i dochodowa - taka staje się witryna widoczna w internecie!

    EAN 9788324615049
    Dział KSIĄŻKA
    Data premiery 2008-09-01
    Tytuł oryginalny Search Engine Visibility (2nd Edition) (Voices That Matter)
    ISBN 978-83-246-1504-9
    Seria Autorytety informatyki
    Autor Shari Thurow
    Tłumaczenie Anna Trojan
    Wydawca Helion
    Ilość stron 352
    Okładka miękka
    Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
    Wymiary 170x230
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent HELION S.A. ul. KOŚCIUSZKI 1C, 44-100 Gliwice, Polska [email protected], 322309863