KSIĄŻKA
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych - Agnieszka Dejnaka [KSIĄŻKA]

6599

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Ekonomia
Autor Agnieszka Dejnaka
Ilość stron 202
Okładka miękka
Opis Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji
EAN 9788381026758
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2023-02-14
ISBN 9788381026758
Autor Agnieszka Dejnaka
Rok wydania 2023
Język polski
Ilość stron 202
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.5x23.5cm