Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    KSIĄŻKA
    Programowanie gier Wzorce - Robert Nystrom [KSIĄŻKA]

    10399

    Wysyłamy w 72h

    Darmowa wysyłka Od 99.99 zł (Poczta Polska) Od 150 zł (Paczkomat®)
    Poczta Polska999
    Paczkomaty 24/7 1699
    Kategoria Programowanie
    Autor Robert Nystrom
    Ilość stron 380
    Okładka miękka
    Opis

    Największym wyzwaniem dla wielu programistów jest ukończenie pracy nad grą.

    Większość projektów nie dobiega końca, gdyż ich autorzy są przytłoczeni złożonością i poziomem skomplikowania kodu.

    Książka Programowanie gier. Wzorce rozwiązuje ten problem. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu, autor zebrał sprawdzone wzorce projektowania gier, aby zoptymalizować proces ich tworzenia. Zostały one zorganizowane jako niezależne przepisy, dzięki czemu możesz wybrać tylko te wzorce, których potrzebujesz w swojej pracy.

    Omówione wzorce mają sprawić, że kod będzie czystszy, łatwiejszy do zrozumienia i szybszy.

    Powstało już wiele książek o programowaniu gier. Dlaczego miałabyś przeczytać właśnie tę?

    • Nie jest to kolejna książka, która skupia się wyłącznie na wąskich, technicznych zagadnieniach.
    • Nie jest to też publikacja, która próbuje objąć swoim zakresem wszystkie najróżniejsze elementy konkretnego silnika gry, prowadząc do tego, że będziesz w stanie tworzyć gry tylko w tym konkretnym środowisku.

    Zamiast tego, dostaniesz zestaw szczegółowo dopracowanych, najlepszych wzorców, wyselekcjonowanych przez doświadczonego programistę gier, który pracował m.in. nad takimi hitami jak seria gier Madden. Wszystko to, abyś mógł poświęcić swój czas na tworzenie nowych rzeczy, a nie na wymyślanie na nowo tego, co już istnieje.

    Książka jest podzielona na trzy duże części. Pierwsza stanowi wprowadzenie i nadaje ogólne ramy całej pracy. Część druga omawia kilka klasycznych i uniwersalnych wzorców programowania. W każdym rozdziale autor wypróbowuje jeden z nich i omawia jego zastosowanie w programowaniu gier. Trzecia, ostatnia część to gwóźdź programu. Przedstawia ona trzynaście wzorców projektowych niezbędnych w procesie programowania gier.

    EAN 9788301210373
    Dział KSIĄŻKA
    Data premiery 2020-04-10
    ISBN 978-83-01-21037-3
    Autor Robert Nystrom
    Tłumaczenie Wojciech Feinrich
    Rok wydania 2020
    Wydanie 1
    Ilość stron 380
    Okładka miękka
    Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
    Szerokość (razem z opakowaniem) 205
    Długość (razem z opakowaniem) 250
    Wysokość (razem z opakowaniem) 20
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent PWN Sp. z o.o. ul. Gottlieba Daimlera 2, 02-460 Warszawa, Polska [email protected]
    Ostrzeżenia Lista ostrzeżeń dotyczących bezpieczeństwa książek oparta o wymagania Rozporządzenia (UE) 2023/988 w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów (GPSR): 1. Ryzyko skaleczeń: a) Sprawdź książkę pod kątem ostrych krawędzi lub zszywek, które mogą spowodować skaleczenia. b) Uważaj na okładki z twardego papieru, które mogą mieć ostre rogi. 2. Zagrożenie pożarowe: a) Przechowuj książki z dala od źródeł ciepła i ognia. b) Unikaj przechowywania książek w miejscach narażonych na bezpośrednie działanie promieni słonecznych, aby zapobiec zapłonowi. 3. Zagrożenie dla zdrowia: a) Długotrwałe czytanie może prowadzić do zmęczenia wzroku, bólów głowy i problemów z koncentracją. b) Zapewnij odpowiednie oświetlenie podczas czytania, aby zmniejszyć zmęczenie wzroku. c) Regularnie rób przerwy podczas czytania, aby odpocząć oczom i rozluźnić mięśnie. 4. Zagrożenie dla zdrowia psychicznego: a) Książki z niektórych kategorii mogą zawierać treści kontrowersyjne lub niezgodne z Twoimi przekonaniami. Przed przeczytaniem, zapoznaj się z opiniami innych czytelników. b) Intensywne wchodzenie w świat fantasy, science fiction czy horroru może prowadzić do oderwania od rzeczywistości i problemów z rozróżnieniem fikcji od realnego świata. c) Zawartość niektórych książek (przemoc, okrucieństwo, sceny drastyczne) może negatywnie wpływać na zdrowie emocjonalne, powodować stres, niepokój, a nawet depresję. 5. Zagrożenie dla dzieci: a) Małe dzieci mogą wkładać książki do ust, co może prowadzić do zadławienia lub połknięcia małych elementów. b) Nadzoruj dzieci podczas czytania książek i upewnij się, że nie wkładają ich do ust. c) Treści zawarte w książkach mogą być nieodpowiednie dla dzieci i młodzieży ze względu na swoją tematykę (przemoc, erotyka, itp.). Zawsze sprawdzaj oznaczenia wiekowe i dostosuj lekturę do wieku i dojrzałości dziecka. 6. Utrzymanie książek w dobrym stanie: a) Przechowuj książki w suchym i czystym miejscu, aby zapobiec rozwojowi pleśni i uszkodzeniom spowodowanym przez wilgoć. b) Unikaj przechowywania książek w miejscach narażonych na ekstremalne temperatury i wilgotność. c) Regularnie czyść książki z kurzu i brudu, aby zachować ich wygląd i trwałość. 7. Źródła informacji: a) Sprawdzaj wiarygodność informacji zawartych w książce, szczególnie jeśli wykorzystujesz je do celów edukacyjnych lub zawodowych. b) Zwróć uwagę na datę publikacji, ponieważ wiedza w niektórych dziedzinach szybko się dezaktualizuje. c) Podczas korzystania z linków lub zasobów internetowych podanych w książce zachowaj ostrożność i stosuj zasady bezpieczeństwa w sieci. 8. Prawa autorskie: a) Przestrzegaj praw autorskich treści udostępnionych w książce.