KSIĄŻKA
Przeformułowanie w biznesie. Jak mapa zmienia krajobraz - Richard Normann [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Richard Normann
Ilość stron 320
Okładka miękka
Opis W 1983 roku Richard Normann opublikował pierwszą na świecie książkę prezentującą zintegrowaną strukturę zarządzania firmą usługową. W niniejszej książce przedstawia natomiast nowe podejście, oryginalny sposób myślenia o firmie i kreowania innej, lepszej przyszłości. W tej niezwykle wartościowej książce pokazuje, że firmy przygotowane na przemyślenie swojej strategii prowadzenia interesów, są w stanie w przyszłości osiągnąć wysoką konkurencyjność. Książka prezentuje nowy model biznesu, nowatorskie podejście do strategii myślenia w budowaniu organizacji oraz mnóstwo rzeczywistych przykładów ułatwiających czytelnikowi zorientowanie się w prezentowanej tematyce. Dzięki lekturze tej wartościowej książki czytelnik dowie się: - jak przekształcić potencjalne koncepcje i plany w konkretne, realne działania i czyny; - w jaki sposób zmienić i wdrożyć nowatorskie rozwiązania w zarządzaniu firmą; - jak, wymyślone i opracowane przez samego autora, rozwiązania sprawdziły się już w praktyce wielu znanych i cenionych firmach; - jak sprawnie przejście z etapu chaosu na konstruktywny model zarządzania organizacją. Książka została nominowana do Igor Ansoff Strategic Management Award 2002.
EAN 9788374893541
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2012-01-17
Tytuł oryginalny Reframing business. When the map changes the landscape
ISBN 978-83-7489-354-1
Autor Richard Normann
Wydanie 1
Rok wydania 2011
Ilość stron 320
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 165 x 235 x 16