KSIĄŻKA
Przekonuj I Zdobywaj Zaufanie W 90 Sekund (broszurowa) 0 - Nicholas Boothman [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne |
Autor | Nicholas Boothman |
Ilość stron | 228 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
W biznesie nie sposób zarobić na życie, sprzedając tylko przyjaciołom. Sprawą kluczową jest zatem nauczenie się, jak budować relacje z różnymi ludźmi. Właśnie tego uczy Nicholas Boothman, prosto, lecz skutecznie, na bazie swojego programu krok-po-kroku. Program rozpoczyna się od ABC Programowania Neurolingwistycznego, na które składają się: Postawa (Attitude); Język ciała (Body Language) - i jak synchronizować się z drugą osobą; oraz Spójność (Congruence) - i jak porozumiewając się koordynować treść i sposób wyrażania przekazywanych myśli. Następnie Boothman przedstawia cztery najważniejsze typy osobowości w biznesie: - marzycieli, - argumentatorów, - kontrolerów, - analityków i sposoby, jak się z każdym z nich porozumieć. Pokazuje, jak precyzyjnie zawrzeć Ambitne Hasło w 10-sekundowej prezentacji, jak stać się gawędziarzem, zamiast bezbarwnie przedstawiać suche fakty, a także jak od razu na wejściu budować wiarygodność i autorytet. Ta książka jest bezpośrednią drogą do sukcesu, pełną umiejętności, technik oraz twórczych ćwiczeń, które pomogą wykrzesać jak najwięcej z każdego spotkania i związku. Czy to w przypadku przeprowadzania wywiadu, zawierania transakcji sprzedaży, nawiązywania kontaktów biznesowych czy też kierowania zespołem, sukces w biznesie zależy od umiejętności porozumiewania się z ludźmi. Nicholas Boothman wnosi do świata biznesu swój system natychmiastowego nawiązywania kontaktu. Zaczyna od najprostszych możliwych narzędzi - mimiki, mowy ciała, postawy oraz głosu - i pokazuje, jak olśnić rozmówców za pierwszym podejściem. A potem, gdy już upłynie te pierwsze 90 sekund, jak doprowadzić do mistrzostwa umiejętności kontaktowania się z ludźmi, które są niezbędne w pewnej siebie, bieżącej komunikacji. O AUTORZE NICHOLAS BOOTHMAN jest założycielem firmy biznesowo-doradczej Corporate Images. Niegdyś fotograf w świecie mody i reklamy, pracujący dla takich firm jak AT&T, Revlon, Coca-Cola czy Bell, doszedł do przekonania, że sukces zawdzięcza natychmiastowemu nawiązywaniu więzi. Odkryta umiejętność zaowocowała drugą karierą - w ramach Programowania Neurolingwistycznego - i napisaniem pierwszej książki, Jak sprawić, by ludzie cię polubili w 90 sekund lub jeszcze szybciej. |
EAN | 9788362195220T |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-09-20 |
Tytuł oryginalny | Przekonuj I Zdobywaj Zaufanie W 90 Sekund (broszurowa) 0 |
ISBN | 978-83-62195-22-0 |
Autor | Nicholas Boothman |
Rok wydania | 2010 |
Wydawca | MT Biznes |
Ilość stron | 228 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 13,5 x 21,5 cm |
Nicholas Boothman
Biznes - opracowania ogólne
Książki