KSIĄŻKA
Psychologia eventów - Jakub B. Bączek [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Poradniki branżowe i zawodowe |
Autor | Jakub B. Bączek |
Ilość stron | 116 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak należy zbudować wizerunek eventu, jak zastosować w swojej pracy kaizen, jak planować event i jak radzić sobie z grupami, to jest to skrypt właśnie dla Ciebie. Oprócz deficicji i typologii eventów, autor proponuje też czytelnikom bogatą literaturę na temat profesjonalnej branży eventowej, która jest wynikiem wiloletnich poszukiwań i gromadzenia materiałów. "Psychologia eventów" jest publikacją przełomową także dlatego, że jest to pierwszy polski tytuł na rynku wydawniczym, dotyczący w całości właśnie tej dziedziny. Zachęcamy do lektury nie tylko eventowców, ale też animatorów i działy HR oraz PR w firmach do lektury skryptu. "Psychologia eventów" to kolejne w pełni autorskie szkolenie Stageman Polska. Jako jedyni w kraju podejmujemy tematykę organizacji, prowadzenia i kreowania eventów pod kątem psychologii. Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników firm i agencji eventowych, animatorów, konferansjerów, obsługi branży oraz wszystkich tych, którzy chcą spotkać się z nowoczesnym myśleniem na temat imprez i ich prowadzenia. Zapotrzebowanie na tego typu spotkania obserwuje się wyraźnie za granicą. Po udanych szkoleniach poza krajem, postanowiliśmy spotkać się z polskimi przedstawicielami branży. Szerokie spojrzenie na branżę eventową, kreatywność, elastyczne ale funkcjonalne know how sprawia, że szkolenie Stageman Polska spełnia nawet najbardziej wyszukane oczekiwania kursantów! od Wydawcy |
EAN | 9788392870227 |
Dział | KSIĄŻKA |
ISBN | 978-83-928702-2-7 |
Autor | Jakub B. Bączek |
Rok wydania | 2011 |
Ilość stron | 116 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 14,5x20,5 cm |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 140 |
Długość (razem z opakowaniem) | 200 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 6 |
Jakub B. Bączek
Poradniki branżowe i zawodowe
Książki