KSIĄŻKA
Psychologia Sprzedaży Nieruchomości (broszurowa) - Grażyna Białopiotrowicz [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Psychologia ogólna |
Autor | Grażyna Białopiotrowicz |
Ilość stron | 256 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Nie ulega wątpliwości, że praca pośrednika nieruchomości wymaga ogromnej wiedzy z wielu dziedzin - prawa, finansów, administracji państwowej, gospodarowania nieruchomościami itp. Jednak wiedza merytoryczna to nie wszystko. Pośrednik chcący utrzymać się z wykonywania swojego zawodu potrzebuje klientów, którzy zapłacą za jego usługę. Oznacza to, że punktem wyjścia są dla niego relacje z klientami oraz innymi ludźmi, z którymi pośrednik stale współpracuje. Chcąc osiągnąć cel w postaci zbudowania swojego rynku klientów, pośrednikmusi wykazać się umiejętnościami interpersonalnymi, pozwalającymi w odpowiedni sposób nawiązać kontakt z klientem, pozyskać jego zaufanie, rozpoznać jego potrzeby, zadbać o ich zaspokojenie i wynegocjować zadowalające obie strony warunki umowy pośrednictwa. Ponadto nikt inny, lecz właśnie pośrednik uczestniczy w negocjacjach odnośnie warunków zbycia, nabycia lub najmu nieruchomości, nie wspominając o konieczności umiejętnego wynegocjowania z klientem warunków świadczenia usługi. Paradoks polega na tym, że wiedza oraz umiejętności psychologiczne są pośrednikowi niezbędne do wykonywania zawodu z sukcesem i powodzeniem. Natomiast w procesie kształcenia pośredników zajęcia z dziedziny psychologii zajmują zaledwie około 3% całości programu. |
EAN | 9788375610635 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-12-08 |
Tytuł oryginalny | Psychologia Sprzedaży Nieruchomości (broszurowa) |
ISBN | 978-83-7561-063-5 |
Autor | Grażyna Białopiotrowicz |
Rok wydania | 2010 |
Wydawca | Poltext |
Ilość stron | 256 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16,5 x 23,5 cm |
Długość (razem z opakowaniem) | 235 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 165 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 11 |
Grażyna Białopiotrowicz
Psychologia ogólna
Książki