KSIĄŻKA
Psychologiczne mechanizmy reklamy - Dariusz Doliński [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Dariusz Doliński
Ilość stron 320
Okładka twarda
Opis Lektura dla wszystkich, którzy chcą poznać "totalne, a może nawet totalitarne oddziaływanie reklamy na nasze życie". Książka "Psychologiczne mechanizmy reklamy" jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym, jasnym (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadających w pamięć. Czyta się ją "jednym tchem". Z recenzji wydawniczej dr Dominiki Maison *_ _*
EAN 9788374893442
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-7489-344-2
Autor Dariusz Doliński
Rok wydania 2011
Ilość stron 320
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 173 x 242 x 22
Wysokość (razem z opakowaniem) 24
Szerokość (razem z opakowaniem) 160
Długość (razem z opakowaniem) 240