KSIĄŻKA
Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania [KSIĄŻKA]

15199

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Pozostałe
Seria Monografie
Autor Opracowanie zbiorowe
Ilość stron 880
Okładka twarda
Opis

W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.: - zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk, reklama ukryta, greenwashing); - reklama a nowe technologie i ochrona danych osobowych (reklama online a dane osobowe, reklama a oprogramowanie komputerowe, technologia mieszanej rzeczywistości w reklamie); - reklama a ochrona własności intelektualnej (reklama naśladowcza, body image advertising); - reklama wybranych towarów i usług (reklama podgrzewanych wyrobów tytoniowych, reklama żywności dla dzieci, reklama suplementów diety, reklama leków biologicznych); - dochodzenie roszczeń (praktyczne aspekty postępowania sądowego, ochrona zbiorowych interesów konsumentów, reklamowa samoregulacja); - problemy interdyscyplinarne (psychologia a model konsumenta, psychologiczna perspektywa reklamy zawodów prawniczych, nadużycie pozycji dominującej na rynkach reklamy internetowej, przejrzystość w reklamie politycznej).

Publikacja jest przeznaczona dla prawników praktyków zajmujących się prawem reklamy, ochroną konsumentów i konkurentów oraz dla przedsiębiorców, reklamodawców i twórców reklamy. Tematyka przedstawiona w publikacji zainteresuje również przedstawicieli nauki oraz studentów prawa, administracji, marketingu, psychologii, socjologii i dziennikarstwa.

\"Nie ulega kwestii, że jest to opracowanie aktualne, bardzo potrzebne zarówno praktykom, jak i osobom naukowo zajmującym się szeroko rozumianymi zagadnieniami reklamy. Można kolokwialnie rzec, iż ?każdy znajdzie tu coś dla siebie?, niezależnie od tego, czy zajmuje się reklamą w sferze administracyjnej, gospodarczej, handlowej, cywilistycznej, medycznej czy proceduralnej\". Dr hab. Monika Jagielska, prof. UŚ

EAN 9788382867572
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2022-12-13
ISBN 978-83-8286-757-2
Seria Monografie
Autor Opracowanie zbiorowe
Wydanie 1
Rok wydania 2022
Ilość stron 880
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]