KSIĄŻKA
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy [KSIĄŻKA]
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne |
Seria | Small Business |
Autor | Jay Conrad Levinson |
Ilość stron | 360 |
Okładka | miękka |
Opis |
Najlepsza reklama za (pół) darmo
Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właśnie polega reklama partyzancka. Gdyby przedsiębiorcy myśleli jak partyzanci, to...
Czy wiesz, że dzięki reklamie możesz osiągnąć co najmniej 50 celów? Rzecz w tym, że jednorazowo interesuje Cię jeden cel (albo co najwyżej kilka). Dlatego nie kupuj 50 kul, gdy do celnego strzału wystarczy jedna. To właśnie jest marketing partyzancki -- idea sprawdzona przez ponad 1 000 000 ludzi na całym świecie, którzy kupili książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu stanowi dowód na to, że dobre pomysły przynoszą rezultaty, nawet gdy nie dysponujesz budżetem międzynarodowej korporacji. Jeśli potrzebujesz taniej, celowej i skutecznej reklamy, przeczytaj tę książkę i dowiedz się:
|
EAN | 9788324602636 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-06-12 |
Tytuł oryginalny | Guerrilla Advertising |
ISBN | 83-246-0263-1 |
Seria | Small Business |
Autor | Jay Conrad Levinson |
Tłumaczenie | Monika Szczęsny |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 360 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |