KSIĄŻKA
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II [KSIĄŻKA]
Kategoria | Webmastering | Marketing |
Seria | Autorytety informatyki |
Autor | Kevin Lee, Catherine Seda |
Ilość stron | 256 |
Okładka | miękka |
Opis |
Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski
Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie! Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!
Kup miejsce na szczytach wyszukiwarek i zwiększ swoją sprzedaż! |
EAN | 9788324626052 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-06-15 |
Tytuł oryginalny | Search Engine Advertising: Buying Your Way to the Top to Increase Sales (2nd Edition) |
ISBN | 978-83-246-2605-2 |
Seria | Autorytety informatyki |
Autor | Kevin Lee, Catherine Seda |
Tłumaczenie | Tomasz Walczak |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 256 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 168x237 |