KSIĄŻKA
Repozycjonowanie Marketing W Erze Konkurencji Zmian I Kryzysu - Jack Trout, Steve Rivkin [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Jack Trout, Steve Rivkin
Ilość stron 184
Okładka broszurowa
Opis Autorzy - Jack Trout i Steve Rivkin - wybitni eksperci w dziedzinie marketingu - podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania, którą Jack Trout opracował wiele lat temu. Pokazują oni, jak umiejętnie stosować znane od lat narzędzia marketingu z uwzględnieniem zmian we współczesnej gospodarce. Autorzy proponują spojrzenie na działalność przedsiębiorstwa z nowej perspektywy, wskazanie jego mocnych stron i opracowanie skutecznej strategii. Wiąże się to ze zmianą dotychczasowej działalności marketingowej. Swoje rozważania ilustrują interesującymi przykładami.
Książka jest adresowana do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, pracowników firm konsultingowych i agencji PR oraz studentów uczelni ekonomicznych.
EAN 9788320819335
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2011-02-02
Tytuł oryginalny Repozycjonowanie Marketing W Erze Konkurencji Zmian I Kryzysu
ISBN 978-83-208-1933-5
Autor Jack Trout, Steve Rivkin
Rok wydania 2011
Wydawca PWE
Ilość stron 184
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14,5 x 20,5 cm