KSIĄŻKA
Repozycjonowanie Marketing W Erze Konkurencji Zmian I Kryzysu - Jack Trout, Steve Rivkin [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Autor | Jack Trout, Steve Rivkin |
Ilość stron | 184 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Autorzy - Jack Trout i Steve Rivkin - wybitni eksperci w dziedzinie marketingu - podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania, którą Jack Trout opracował wiele lat temu. Pokazują oni, jak umiejętnie stosować znane od lat narzędzia marketingu z uwzględnieniem zmian we współczesnej gospodarce. Autorzy proponują spojrzenie na działalność przedsiębiorstwa z nowej perspektywy, wskazanie jego mocnych stron i opracowanie skutecznej strategii. Wiąże się to ze zmianą dotychczasowej działalności marketingowej. Swoje rozważania ilustrują interesującymi przykładami. Książka jest adresowana do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, pracowników firm konsultingowych i agencji PR oraz studentów uczelni ekonomicznych. |
EAN | 9788320819335 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2011-02-02 |
Tytuł oryginalny | Repozycjonowanie Marketing W Erze Konkurencji Zmian I Kryzysu |
ISBN | 978-83-208-1933-5 |
Autor | Jack Trout, Steve Rivkin |
Rok wydania | 2011 |
Wydawca | PWE |
Ilość stron | 184 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 14,5 x 20,5 cm |
Marketing
Książki