KSIĄŻKA
Serwisy społecznościowe. Projektowanie [KSIĄŻKA]
Kategoria | Webmastering |
Seria | Autorytety informatyki |
Autor | Joshua Porter |
Ilość stron | 200 |
Okładka | miękka |
Opis |
Poznaj siłę społeczności!
Jeszcze niedawno, aby stworzyć witrynę skupiającą jakąś społeczność, a do tego tętniącą życiem, wystarczyło założyć proste forum. Te czasy już się skończyły. W chwili obecnej projektanci prześcigają się w pomysłach mających jeden cel - zdobycie jak największej liczby użytkowników, aktywnie uczestniczących w życiu serwisu WWW. Co ciekawe, ciągle udaje im się zaskoczyć internautów nowymi rozwiązaniami. Może i Ty masz szansę zbudować stronę, która zdobędzie popularność i stanie się miejscem spotkań oraz dyskusji dla wielu osób? Prawda, że to kuszące? Jednak najpierw musisz odpowiedzieć sobie na wiele pytań odnośnie funkcjonowania tego typu serwisów. W tej książce znajdziesz wszystkie niezbędne informacje na temat cyklu życia aplikacji oraz zasad projektowania serwisów społecznościowych. Nauczysz się także identyfikować obiekty społeczne. Ponadto dowiesz się, jak stworzyć przyjazny system rejestracji, który nie będzie odstraszał użytkowników, oraz odkryjesz narzędzia pozwalające na analizę statystyk Twojego serwisu. Ta książka udziela odpowiedzi na jedno z najistotniejszych pytań: "Jak utrzymać zadowolenie i zaangażowanie użytkowników przez dłuższy czas?". Ty także poznaj odpowiedź!
Zbuduj prawdziwą społeczność dookoła swojej witryny! |
EAN | 9788324619658 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2009-07-29 |
Tytuł oryginalny | Designing for the Social Web (Voices That Matter) |
ISBN | 978-83-246-1965-8 |
Seria | Autorytety informatyki |
Autor | Joshua Porter |
Tłumaczenie | Andrzej Stefański |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 200 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 170x230, B5 |