KSIĄŻKA
Serwisy społecznościowe. Projektowanie [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Webmastering
Seria Autorytety informatyki
Autor Joshua Porter
Ilość stron 200
Okładka miękka
Opis

Poznaj siłę społeczności!

  • Jak skonstruować przyjazny system rejestracji?
  • Jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników serwisu?
  • Jak zachęcić ludzi do współpracy?

Jeszcze niedawno, aby stworzyć witrynę skupiającą jakąś społeczność, a do tego tętniącą życiem, wystarczyło założyć proste forum. Te czasy już się skończyły. W chwili obecnej projektanci prześcigają się w pomysłach mających jeden cel - zdobycie jak największej liczby użytkowników, aktywnie uczestniczących w życiu serwisu WWW. Co ciekawe, ciągle udaje im się zaskoczyć internautów nowymi rozwiązaniami. Może i Ty masz szansę zbudować stronę, która zdobędzie popularność i stanie się miejscem spotkań oraz dyskusji dla wielu osób?

Prawda, że to kuszące? Jednak najpierw musisz odpowiedzieć sobie na wiele pytań odnośnie funkcjonowania tego typu serwisów. W tej książce znajdziesz wszystkie niezbędne informacje na temat cyklu życia aplikacji oraz zasad projektowania serwisów społecznościowych. Nauczysz się także identyfikować obiekty społeczne. Ponadto dowiesz się, jak stworzyć przyjazny system rejestracji, który nie będzie odstraszał użytkowników, oraz odkryjesz narzędzia pozwalające na analizę statystyk Twojego serwisu. Ta książka udziela odpowiedzi na jedno z najistotniejszych pytań: "Jak utrzymać zadowolenie i zaangażowanie użytkowników przez dłuższy czas?". Ty także poznaj odpowiedź!

  • Etapy cyklu życia aplikacji
  • Cechy charakterystyczne sieci społecznej
  • Rodzaje komunikacji
  • Zasady projektowania serwisów społecznościowych
  • Sposoby identyfikacji obiektów społecznych
  • Istota komunikacji w serwisie WWW
  • Zasady prowadzenia rejestracji użytkowników
  • Utrzymywanie i zwiększanie zaangażowania internautów
  • Zachęcanie ludzi do współpracy
  • Systemy adaptacyjne
  • Sposoby tworzenia opcji umożliwiających dzielenie się informacjami
  • Analiza wykorzystania serwisu

Zbuduj prawdziwą społeczność dookoła swojej witryny!

EAN 9788324619658
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-07-29
Tytuł oryginalny Designing for the Social Web (Voices That Matter)
ISBN 978-83-246-1965-8
Seria Autorytety informatyki
Autor Joshua Porter
Tłumaczenie Andrzej Stefański
Wydawca Helion
Ilość stron 200
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 170x230, B5