KSIĄŻKA
Siła Nawyku Dlaczego Robimy To Co Robimy I Jak Można To Zmienić W Życiu I Biznesie - Charles Duhigg [KSIĄŻKA]

4699

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599

Zamów w ciągu 23 godzin 25 minut,
a otrzymasz produkt już pojutrze!

Sprawdź warunki
Kategoria Pozostałe
Autor Charles Duhigg
Ilość stron 424
Okładka broszurowa
Opis Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy. Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele. - Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie? - Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu? - Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces? - W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza? - Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep? Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów. - Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times - Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times - Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy - Tłumaczenie na 31 języków "Przegrywanie meczów przez naszych piłkarzy, mierne wskaźniki ekonomiczne naszych przedsiębiorstw, niski poziom świadczeń naszej służby zdrowia, marne szkolnictwo, niedobra organizacja życia społecznego i ogólne niezadowolenie obywateli ze swego państwa - to też nawyki. Z jednej strony, bo nawykowo źle działają poszczególne struktury, resorty i sektory, a z drugiej strony, bo ludzie nawykowo źle odnoszą się do tych struktur, resortów i sektorów. Zamknięte koło, a raczej - jak podpowiada Charles Duhigg - zamknięta "pętla nawyku". W myśl wywodów Duhigga sprawa nie jest jednak beznadziejna. Pisze on: "Nawyki - nawet jeżeli już zakorzenią się w naszych umysłach - nie są przeznaczeniem. Możemy wybierać nawyki, jeżeli wiemy, jak to robić." Czytając tę książkę, zaczyna się podświadomie marzyć. Że tak, jak legendarny Tony Dungy doprowadził bejsbolową drużynę Colts do zwycięstwa w Super Bowl, jakiemuś kreatywnemu trenerowi uda się polską narodową jedenastkę przerobić z nawykowych nieudaczników w nawykowych chempionów. Że zaczniemy uczyć się wyzwalania z pętli naszych niedobrych nawyków na opisanych w książce wzorach: sieci kawiarń Starbucks, aluminiowego potentata Alcoa, czy szpitala w Rhode Island." - fragment wstępu dr Ewy Woydyłło "Pierwszorzędna książka - oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki" - The Economist "(?) Charles Duhigg aplikuje nam niezbędną dawkę socjologii i psychologii, wyjaśniając uroki i pułapki nawyków w oparciu o wiele dziedzin, od marketingu, poprzez zarządzanie, po ruch praw obywatelskich? Siła nawyku jest fascynującą lekturą, a Duhigg umiejętnie osiąga wszystko, czego oczekujemy od reportera Times'a: ze swadą prowadzi nas od sceny do sceny, od odkrycia do odkrycia, od dyscypliny do dyscypliny, przeobrażając pozornie suche zagadnienie w serię pełnych życia opowieści - to interesujące ujęcie tematu, który powinien być ważny dla każdego" - Newsweek Daily Beast "Zajmująca książka; dogłębnie bada mechanizm tworzenia i zmiany nawyków" - New York Times Book Review O autorze: Charles Duhigg jest dziennikarzem śledczym w "The New York Times", zdobywcą nagród National Academies of Sciences, National Journalism i nagrody imienia George'a Polka. Jeden z finalistów nagrody Pulitzera w 2009 roku.
EAN 9788377052709
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2013-04-03
ISBN 978-83-7705-270-9
Autor Charles Duhigg
Rok wydania 2013
Ilość stron 424
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 14,5 x 20,5 cm
Wysokość (razem z opakowaniem) 28
Długość (razem z opakowaniem) 205
Szerokość (razem z opakowaniem) 145