CD (AUDIOBOOK)
Siła Pozytywnych Opinii (twarda) - John Jantsch [AUDIOBOOK] [CD-MP3]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Autor | John Jantsch |
Okładka | twarda |
Opis |
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom - to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów. John Jantsch przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscyczłonkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna. John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanych publikacji społecznościowych. |
EAN | 9788377461532 |
Dział | CD (AUDIOBOOK) |
Data premiery | 2011-10-26 |
Tytuł oryginalny | Siła Pozytywnych Opinii (twarda) |
ISBN | 978-83-7746-153-2 |
Autor | John Jantsch |
Tłumaczenie | Magda Witkowska |
Rok wydania | 2011 |
Wydawca | MT Biznes |
Format zapisu | MP3 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xCD] |
Wymiary | 13,5 x 19 cm |
Pozostałe
Audiobooki