KSIĄŻKA
Siła rekomendacji. Jak Amazon, Netflix i Spotify skutecznie angażują uwagę użytkowników [KSIĄŻKA]
Kategoria | Własna działalność |
Opis |
Klienci, ktĂłrzy kupili tę książkę, kupili rĂłwnieżâŚ czyli jak działają systemy rekomendacji i dlaczego tak bardzo je lubimy?Amazon wie już, jakie książki i artykuły gospodarstwa domowego lubimy i chętnie poleci nam ich jeszcze więcej. YouTube i TikTok zawsze mają w zanadrzu kolejne nagranie, ktĂłre chcielibyśmy obejrzeć, natomiast Netflix przeanalizował już gruntownie nasze sympatie filmowe i potrafi zasugerować dzieła, ktĂłre nam się niemal na pewno spodobają - choć sami o nich nie pomyśleliśmy. W coraz większym stopniu technologie zapewniają nam lepsze, szybsze, inteligentniejsze i bardziej spersonalizowane porady niż członkowie naszych rodzin czy bliscy przyjaciele. Jak to możliwe? Michael Schrage, ekspert zajmujący się innowacyjnymi technologiami, wyjaśnia w tej książce, na czym polega działanie systemĂłw rekomendacji, ujawnia technologie, ktĂłre za nimi stoją, a także pokazuje ich biznesowe znaczenie i zastosowania. Przedstawia też krĂłtkie, ale wnikliwe studia przypadkĂłw: cyfrowego serwisu muzycznego Spotify, firmy ByteDance, właściciela serwisu TikTok, oraz internetowego stylisty Stitch Fix. Autor zastanawia się rĂłwnież nad przyszłością systemĂłw rekomendacji: czy pozostawią nas rozczarowanych i uzależnionych od prostych podpowiedzi, czy też pomogą nam odkrywać świat i nas samych - w nowatorski i nieoczekiwany sposĂłb? Z lektury książki Michaela Schrage'a dowiesz się:
|
EAN | 9788395973277 |
Dział | KSIĄŻKA |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |