KSIĄŻKA
Siła rekomendacji. Jak Amazon, Netflix i Spotify skutecznie angażują uwagę użytkowników [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Własna działalność
Opis

Klienci, ktĂłrzy kupili tę książkę, kupili rĂłwnieżâ€Ś czyli jak działają systemy rekomendacji i dlaczego tak bardzo je lubimy?

Amazon wie już, jakie książki i artykuły gospodarstwa domowego lubimy i chętnie poleci nam ich jeszcze więcej. YouTube i TikTok zawsze mają w zanadrzu kolejne nagranie, ktĂłre chcielibyśmy obejrzeć, natomiast Netflix przeanalizował już gruntownie nasze sympatie filmowe i potrafi zasugerować dzieła, ktĂłre nam się niemal na pewno spodobają - choć sami o nich nie pomyśleliśmy.

W coraz większym stopniu technologie zapewniają nam lepsze, szybsze, inteligentniejsze i bardziej spersonalizowane porady niż członkowie naszych rodzin czy bliscy przyjaciele. Jak to możliwe? Michael Schrage, ekspert zajmujący się innowacyjnymi technologiami, wyjaśnia w tej książce, na czym polega działanie systemĂłw rekomendacji, ujawnia technologie, ktĂłre za nimi stoją, a także pokazuje ich biznesowe znaczenie i zastosowania. Przedstawia też krĂłtkie, ale wnikliwe studia przypadkĂłw: cyfrowego serwisu muzycznego Spotify, firmy ByteDance, właściciela serwisu TikTok, oraz internetowego stylisty Stitch Fix.

Autor zastanawia się rĂłwnież nad przyszłością systemĂłw rekomendacji: czy pozostawią nas rozczarowanych i uzależnionych od prostych podpowiedzi, czy też pomogą nam odkrywać świat i nas samych - w nowatorski i nieoczekiwany sposĂłb?

Z lektury książki Michaela Schrage'a dowiesz się:

  • Co w dzisiejszym, cyfrowym świecie znaczą dla użytkownikĂłw rady i rekomendacje?
  • Jak działająÂ nowoczesne systemy rekomendacji - połączenie aspektĂłw psychologicznych z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji
  • Czym sąÂ silniki rekomendacji - co je charakteryzuje i jak przebiegał ich rozwĂłj do dnia dzisiejszego?
  • 5 zasad organizacyjnych przesądzających o sukcesie silnikĂłw rekomendacji: porada, świadomość, ocena, odpowiedzialność, podmiotowość
  • Jak ekonomia behawioralna wpływa na projektowanie i wdrażanie systemĂłw rekomendacji?
  • SposĂłb przedstawiania rekomendacji a doświadczenia i wrażenia użytkownikĂłw - 3 studia przypadkĂłw globalnych liderĂłw (Spotify, ByteDance, Stitch Fix)
  • Dlaczego niedocenienie siły rekomendacji może być poważnym błędem dla biznesu?
  • Jaka jest przyszłość rekomendacji - co jeszcze algorytmy mogą polecać oprĂłcz książek, piosenek, filmĂłw i innych produktĂłw?
EAN 9788395973277
Dział KSIĄŻKA
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]