KSIĄŻKA
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych [KSIĄŻKA]
Kategoria | Marketing |
Autor | Liana Evans |
Ilość stron | 312 |
Okładka | miękka |
Opis |
Jak to się robi w nowych mediach?
Idź z duchem Internetu!Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii. Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.
Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek! |
EAN | 9788324629886 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2011-09-12 |
Tytuł oryginalny | Social Media Marketing: Strategies for Engaging in Facebook, Twitter & Other Social Media |
ISBN | 978-83-246-2988-6 |
Autor | Liana Evans |
Tłumaczenie | Bartosz Sałbut |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 312 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 158x235 |