KSIĄŻKA
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II [KSIĄŻKA]
Kategoria | Marketing |
Seria | Exclusive |
Autor | Luke Sullivan |
Ilość stron | 312 |
Okładka | twarda |
Opis |
Śmierć taniej, radosnej twórczości!
Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: "Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!". Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach... ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy. My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscarów" branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów. Oto jego wskazania:
|
EAN | 9788324600441 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2007-06-19 |
Tytuł oryginalny | Hey, Whipple, Squeeze This: A Guide to Creating Great Ads, Second Edition |
ISBN | 83-246-0044-2 |
Seria | Exclusive |
Autor | Luke Sullivan |
Tłumaczenie | Katarzyna Marcinkowska, Jacek Mikołajczyk, Marcin Śmietana, Anna Żak |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 312 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | B5 |