KSIĄŻKA
Sprzedaż doradcza. Przestań sprzedawać, zacznij rozwiązywać problemy swoich klientów - Anthony Iannarino [KSIĄŻKA]
Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne |
Autor | Anthony Iannarino |
Okładka | miękka ze skrzydełkami |
Ilość stron | 304 |
Opis |
Wiem coś, czego nie wiesz, i chcę się tym z tobą podzielić Według Forrester Consulting 68 % kupujących B2B woli samodzielnie zdobywać informacje w internecie niż kontaktować się ze sprzedawcami. To dlatego, że - jak twierdzi ponad połowa z nich - przedstawiciele handlowi dostarczają zazwyczaj bezużytecznych materiałów i skupiają się bardziej na formie niż treści. Czy w związku z tym jesteśmy skazani na porażkę jeszcze przed spotkaniem z klientem? Nigdy w życiu! Anthony Iannarino przedstawia szczegółowy plan działania pozwalający odnieść sukces w sprzedaży. Uczy handlowców i każdego, kto sprzedaje usługi oraz produkty swojej firmy, jak edukować klienta, by być tylko krok przed nim, i jak podchodzić do każdej transakcji, tak by budować swój autorytet, nie umniejszając autorytetowi klienta. Ten jeden krok wystarczy, by klient potraktował nas jak partnera biznesowego i uznał za eksperta. Najważniejsze to zadawać dobre pytania. Iannarino wskazuje konkretne zasady i narzędzia, które pozwolą sprzedawcy stać się autorytetem w oczach klienta i pokazać mu rozwiązania, których on sam nie widzi. Obok strategii, taktyk i scenariuszów rozmów znajdziesz tu także zwroty niezbędne w kontakcie z klientami, w tym takie, które nie obniżą autorytetu klienta, a wskażą jego słabe strony. Nauczysz się, jak przeprowadzić klientów ze słabej pozycji, w której znaleźli się z powodu złych decyzji, nieodpowiedniego zrozumienia rynku lub po prostu pecha, do pozycji, w którejpoczują się silni. Pamiętaj, aby: ?postawić się na miejscu potencjalnego partnera strategicznego ?zachęcać do zmiany i zapewniać kontekst ?wyróżniać się w rozmowie sprzedażowej ?pomagać kupującemu na każdym etapie zaspokajania jego potrzeb. To książka dla wszystkich profesjonalistów zajmujących się sprzedażą produktów i usług klientom firmowym - rozsądna, skuteczna i oparta na zasadach, które będą miały natychmiastowy wpływ na wyniki. To także obowiązkowa lektura dla kadry kierowniczej, menedżerów i specjalistów operacyjnych, chcących doskonalić swoje umiejętności związane ze sprzedażą. Anthony Iannarino zdradza, jak zdobyć zdecydowaną przewagę konkurencyjną na dzisiejszym zatłoczonym rynku. Jego metodologia \"One-Up\" całkowicie zmienia zasady gry. - JEB BLOUNT, dyrektor generalny Sales Gravy i autor książki Sales EQ Anthony Iannarino jest drugim najlepszym na świecie pisarzem zajmującym się sprzedażą. To jego najlepsza praca! - JEFFREY GITOMER, autor Biblii handlowca i Czerwonej książeczki sprzedawcy \"Wiem coś, czego nie wiesz\"to świetna strategia. Ta książka prezentuje metody i taktyki prawdziwie doradczego podejścia. Musisz ją przeczytać! - CHRIS CHAMPAGNE, dyrektor generalny Champagne Consulting Group Inc. ANTHONY IANNARINO?od kilku dekad zajmuje się sprzedażą. Kierował zespołami w wysoce skomercjalizowanej branży zatrudniania pracowników. Zauważył, że najsilniejszą cechą wyróżniającą sprzedawcę jest jego zdolność do budowania wartości dla potencjalnego klienta w trakcie rozmowy. Spędza większość czasu na pisaniu, przemawianiu, prowadzeniu warsztatów i pomaganiu organizacjom sprzedażowym w transformacji ich tradycyjnego podejścia w podejście nowoczesne, oparte na budowaniu wartości, które doceniają kupujący i które prowadzi do wzrostu przychodów. Jest autorem książki Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz. Codziennie publikuje wpisy na blogu thesalesblog.com. |
EAN | 9788382313765 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2024-09-20 |
ISBN | 978-83-8231-376-5 |
Autor | Anthony Iannarino |
Tłumaczenie | Anita Doroba |
Wydanie | 1 |
Rok wydania | 2024 |
Okładka | miękka ze skrzydełkami |
Ilość stron | 304 |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Długość (razem z opakowaniem) | 215 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 141 |