KSIĄŻKA
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych [KSIĄŻKA]
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne |
Seria | Small Business |
Autor | Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher |
Ilość stron | 288 |
Okładka | miękka |
Opis |
Kapitał na rozwój firmy pozyskaj... od klientaInformacja i zaskoczenie -- oto nowe bronie w Twoim arsenale partyzanta. Sprzedaż partyzancka polega na zebraniu szeregu informacji na temat tego, do kogo i z jaką ofertą uderzyć. Cały trik tkwi w poznaniu firmy klienta na tyle dobrze, by podczas pierwszej rozmowy zrobić na nim duże wrażenie. Aby zawrzeć dobrą transakcję i utrzymać klienta, są Ci potrzebne jeszcze inne chwyty partyzanckie, takie jak zdolność do szybkiego manewrowania, wytrwałość i umiejętność nadawania na tych samych falach, co adresat Twojej oferty. Poznaj historie przedsiębiorców, którzy zadziałali jak partyzanci i w krótkim czasie zdobyli nowych klientów na całkiem nowych rynkach. Dowiedz się, od czego zacząć. Co zrobić, gdy chcesz zarabiać pieniądze, ale nie masz jeszcze żadnego klienta i nie wiesz, co dokładnie będziesz sprzedawać. Jay Conrad Levinson, którego książki przeczytało już ponad 1 000 000 czytelników-partyzantów na całym świecie, po raz kolejny udowadnia, że każdy może zbudować sieć sprzedaży, inwestując w to nie pieniądze, ale czas, energię i wyobraźnię. Poznaj sprawdzone metody przedsiębiorców-partyzantów i zostań jednym z nich. W książce znajdziesz:
|
EAN | 9788324602612 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-11-30 |
Tytuł oryginalny | Guerrilla Selling |
ISBN | 83-246-0261-5 |
Seria | Small Business |
Autor | Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher |
Tłumaczenie | Monika Szczęsny |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 288 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |