KSIĄŻKA
StoryTalking. Narracyjna supermoc lidera. Marketing - Mirosław Urban [KSIĄŻKA]

5799

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Zarządzanie
Seria Marketing PWN
Autor Mirosław Urban
Ilość stron 200
Okładka miękka
Opis

Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów.

Książka \"Storytalking. Narracyjna supermoc lidera\"Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak różnorodne narracje (historie, anegdoty, case study, badania, przypowieści, itp.) można wykorzystać nie tylko w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady, ale również podczas prowadzenia warsztatów i szkoleń, spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami, rozmów rozmów sprzedażowych czy podczas autoprezentacji lub rozmów networkingowych.

Książka została napisana dla wszystkich, którzy pracują z ludźmi, a ich praca polega na rozmowach, nawiązywaniu relacji, przekonywaniu, uczeniu, sprzedawaniu, inspirowaniu. To niezbędne źródło wiedzy dla menedżerów, kierowników, sprzedawców, trenerów, mówców, psychologów, coachów, konsultantów, działów HR.

EAN 9788301232993
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2023-11-15
ISBN 978-83-01-23299-3
Seria Marketing PWN
Autor Mirosław Urban
Wydanie 1
Rok wydania 2023
Ilość stron 200
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]