KSIĄŻKA
StoryTalking. Narracyjna supermoc lidera. Marketing - Mirosław Urban [KSIĄŻKA]
Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni
Kategoria | Zarządzanie |
Seria | Marketing PWN |
Autor | Mirosław Urban |
Ilość stron | 200 |
Okładka | miękka |
Opis |
Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka \"Storytalking. Narracyjna supermoc lidera\"Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak różnorodne narracje (historie, anegdoty, case study, badania, przypowieści, itp.) można wykorzystać nie tylko w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady, ale również podczas prowadzenia warsztatów i szkoleń, spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami, rozmów rozmów sprzedażowych czy podczas autoprezentacji lub rozmów networkingowych. Książka została napisana dla wszystkich, którzy pracują z ludźmi, a ich praca polega na rozmowach, nawiązywaniu relacji, przekonywaniu, uczeniu, sprzedawaniu, inspirowaniu. To niezbędne źródło wiedzy dla menedżerów, kierowników, sprzedawców, trenerów, mówców, psychologów, coachów, konsultantów, działów HR. |
EAN | 9788301232993 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2023-11-15 |
ISBN | 978-83-01-23299-3 |
Seria | Marketing PWN |
Autor | Mirosław Urban |
Wydanie | 1 |
Rok wydania | 2023 |
Ilość stron | 200 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |