KSIĄŻKA
Strategia błękitnego oceanu - W. Chan Kim (twarda) [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor W. Chan Kim
Ilość stron 352
Okładka twarda
Opis Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. Strategia błękitnego oceanu przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia błękitnego oceanu - niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost. Książka Strategia błękitnego oceanu przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów. Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna.
EAN 9788377469477
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2015-09-25
ISBN 978-83-7746-947-7
Autor W. Chan Kim
Wydanie Wydanie: -; T?umaczenie: -
Rok wydania 2015
Ilość stron 352
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 233 x 158
Wysokość (razem z opakowaniem) 29
Szerokość (razem z opakowaniem) 165
Długość (razem z opakowaniem) 240