KSIĄŻKA
Strategia komunikacji w social mediach - Norbert Oruba [KSIĄŻKA]
Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni
Kategoria | Poradniki branżowe i zawodowe |
Autor | Norbert Oruba |
Ilość stron | 224 |
Okładka | miękka |
Opis |
Zostań biznesową gwiazdą social mediĂłwOdkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źrĂłdło danych, ktĂłre umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. SzczegĂłlnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osĂłb naprawdę zainteresowanych jej ofertą. WĂłwczas zwrot inwestycji - zarĂłwno środkĂłw, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny. By mĂłc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysĂłw w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie. |
EAN | 9788328393707 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2022-08-12 |
ISBN | 978-83-283-9370-7 |
Autor | Norbert Oruba |
Rok wydania | 2022 |
Ilość stron | 224 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 140x208 |
Długość (razem z opakowaniem) | 210 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 140 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 10 |