KSIĄŻKA
Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja [KSIĄŻKA]
Kategoria | Webmastering |
Autor | Tim Ash |
Ilość stron | 416 |
Okładka | miękka |
Opis |
Poznaj metody optymalizacyjne i zwiększ swoje zyski
Optymalizacja stron docelowych staje się obecnie najpotężniejszą metodą zwiększania zysków. Sięgają po nią specjaliści, chcący zbudować stałą przewagę konkurencyjną. Istotna jest nie tylko optymalizacja treści zawartej na stronie (powinna ona być czytelna i przejrzysta), ale także struktura linków, nagłówków i tagów. Jeśli chcesz zdobyć nowych klientów i zatrzymać dotychczasowych, powinieneś sprawić, żeby Twoja strona WWW była czytelna zarówno dla użytkownika, jak i przeglądarek. Książka "Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja" zawiera opis najlepszych metod identyfikowania problemów ze stronami docelowymi oraz szczegółowe informacje dotyczące zasad oceniania i wyboru tych elementów strony, które dają największe szanse na zwiększenie skuteczności. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystywać testy i metody optymalizacyjne, aby uniknąć pułapek, które mogą opóźnić lub nawet wstrzymać realizację Twojego planu zwiększania dochodów z prowadzenia witryny internetowej.
Skoncentruj się na kliencie, zoptymalizuj swoją stronę i patrz, jak rosną Twoje zyski! |
EAN | 9788324621026 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2009-07-14 |
Tytuł oryginalny | Landing Page Optimization: The Definitive Guide to Testing and Tuning for Conversions |
ISBN | 978-83-246-2102-6 |
Autor | Tim Ash |
Tłumaczenie | Bartosz Sałbut |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 416 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 180x235 |