KSIĄŻKA
Szósty Zmysł W Zarządzaniu Firmą - Larry Bossidy, Ram Charan [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Autor | Larry Bossidy, Ram Charan |
Ilość stron | 272 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Co różni wielkich liderów od marnych zarządzających? Czym kierować się w biznesie: intuicją czy liczbami? Oto jeden z największych dylematów zarządzających. Kto go nie rozstrzygnie, nie pokieruje dobrze żadną organizacją. Nie stworzy wykonalnego, dobrego modelu biznesowego. Inaczej jest w przypadku liderów posiadających "szósty zmysł biznesowy" - ci prowadzą swoje organizacje drogą szybkiego wzrostu prawie niezależnie od czynników zewnętrznych. To książka o metodach takich liderów jak Robert Nardelli z Home Depot, Jim McNerney z 3M czy John Chambers z Cisco. |
EAN | 9788361040361 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2008-07-01 |
Tytuł oryginalny | Szósty Zmysł W Zarządzaniu Firmą |
ISBN | 978-83-61040-36-1 |
Autor | Larry Bossidy, Ram Charan |
Rok wydania | 2008 |
Wydawca | MT Biznes |
Ilość stron | 272 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 14 x 22 cm |
Marketing
Książki