KSIĄŻKA
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania [KSIĄŻKA]
Kategoria | Zarządzanie |
Seria | Exclusive |
Autor | Michael Hammer |
Ilość stron | 360 |
Okładka | miękka |
Opis |
Dowiedz się już teraz, jakie zmiany niebawem dostrzeżesz na swoim rynku
Rynek XXI wieku będzie rynkiem klienta. Już teraz trudno jest powiększać sprzedaż, nie obniżając cen. Hasła reklamowe i siła marki nie przekonują klientów tak, jak kiedyś. Nadszedł czas, by wprowadzić do zarządzania nowy element: ciągłą innowację. Oto sposób, by jednocześnie podnosić wartość produktów i ciąć koszty. Logistyka cross-docking w sieci Wal-Mart, system just-do-it w Toyocie czy natychmiastowe wypłacanie odszkodowań w grupie ubezpieczeniowej Progressive -- to tylko niektóre z opisanych w tej książce nowatorskich pomysłów na konkurowanie w XXI wieku. Poznaj firmy, które już teraz przygotowują się do nowej gry -- walki o byt na rynku zdominowanym przez klientów. Dowiedz się:
Pewnego dnia Albert Einstein wręczył swojemu sekretarzowi pytania egzaminacyjne. Ten przejrzał je i zapytał: W świecie biznesu jest podobnie. Pytanie od lat brzmi tak samo: jak zdobyć trwałą przewagę konkurencyjną? Michael Hammer, autor tej książki, udziela na nie odpowiedzi -- takiej, którą docenią menedżerowie i marketerzy w XXI wieku. |
EAN | 9788324603527 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-10-05 |
Tytuł oryginalny | The Agenda: What Every Business Must Do to Dominate the Decade |
ISBN | 83-246-0352-2 |
Seria | Exclusive |
Autor | Michael Hammer |
Tłumaczenie | Dariusz Bakalarz |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 360 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |